183 فیلم سینمایی و مستند متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر شدند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری فارس: 183 فیلم سینمایی و مستند متقاضی شرکت در سی‌امین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر شدند.
خبرگزاری فارس: 183 فیلم سینمایی و مستند متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: تا پایان مهلت اعلام شده برای ارائه فرم شرکت در جشنواره، 183 فیلم و مستند سینمایی متقاضی شرکت در جشنواره شدند.
بر پایه این خبر، این آمار شامل 90 فیلم سینمایی و 93 عنوان مستند سینمایی متقاضی شرکت در بخش جست‌وجوی حقیقت «ویژه مسابقه آثار مستند سینمایی» می‌شود.

سی‌ام آذرماه آخرین زمان اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر برای تحویل فرم شرکت به دبیرخانه جشنواره بوده است که خوشبختانه با همکاری مناسب و قابل تقدیر تهیه‌کنندگان و فیلمسازان 183 عنوان فیلم سینمایی و مستند به دبیرخانه ارائه شد.

روابط عمومی جشنواره ضمن سپاس و قدردانی از همه فیلمسازان و تهیه‌کنندگان اضافه کرد: هیئت انتخاب جشنواره از روز یکشنبه بازبینی آثار را آغاز می‌کند و تا 20 دی به پایان می‌رساند و بعد از این تاریخ هیچ اثری مورد بازبینی قرار نمی‌گیرد.
در این خبر از تهیه‌کنندگان و همه فعالان سینمایی تقاضا شده کپی آثارشان را در اسرع وقت جهت بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند. بدیهی است که امکان برنامه‌ریزی با همکاری و کمک همگان میسر می‌شود.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به همت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری محمد خزاعی از روزهای 12 تا 22 بهمن در تهران و استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.