حريق گسترده مواد نفتي در كاشان مهار شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: با تلاش ماموران نیروی اتش نشانی کاشان، مهار حریق گسترده مواد نفتی در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

روح اله فدائي مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در کاشان با تایید این خبر اظهار داشت: آتش سوزي ناشي از انفجار مخزن ذخيره قير انبار اداره راه و ترابري كاشان بود، که بر اثر اين حادثه راننده در حال بارگيري، دچار سوختگي سطحي و مواد نفتي نيز دچار حريق گسترده اي شد.
وی افزود: پس از اعلام اين حادثه مامورين اطفا حريق سازمان از ايستگاه هاي شماره ۱ و ۴ سريعا به محل اعزام و حريق را مهار و از گسترش آن به مخازن جانبي جلوگيري کردند.
وی، همچنین از سقوط فردي در روستاي علوي از توابع كاشان به داخل یک قنات خبر داد و گفت: با گزارش به سامانه ۱۲۵ ماموران نجات ايستگاه ۲ سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان افزود: اين حادثه در اثر پاره شدن سيم بكسل در حال بالا آمدن فرد از داخل قنات اتفاق افتاد كه فرد مصدوم پس از مراحل درمان اوليه و بستن آتل از درون چاه به بيرون انتقال و تحويل عوامل اورژانس شد.
فدائي از شهروندان خواست تا در مواقع بروزحوادث و حرائق ضمن اطلاع سريع به سامانه ۱۲۵، از تجمع در اطراف محل حادثه جدا خودداری کرده تا مامورين بتوانند با استفاده از لحظه هاي زماني از اتلاف جان و مال همشهريان جلوگيري کنند.