قانون را قاطعانه اجرا کنید اما با کسی تندی نکنید

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: فرمانده انتظامي استان اصفهان در نشستي با فرماندهان و ماموران راهور استان پيش از آغاز اجراي مرحله دوم قانون جديد راهور براجراي قاطعانه قانون با برخورد مناسب تاكيد كرد.

به گزارش ایمنا سردار حسن کرمی در نشستي با فرماندهان و ماموران راهور استان اصفهان، اظهار داشت: قانون جديد راهور كه بعد از ۴۰ سال تغيير يافته و تحولي بنيادين در آن شكل گرفته، يك ابزار بسيار خوبي در دست پليس است تا به وسيله آن بتواند جرايم و تخلفات و مخصوصاً تصادفات منجر به فوت را كاهش دهد.
وي افزود: اگر از اين اختياري كه در دست ما قرار داده شده به خوبي استفاده كنيم مي توانيم بعد از يك پروسه زماني شاهد كاهش هاي چشمگيرتري در زمينه تصادفات مخصوصاً تصادفات فوتي باشيم كه البته بايد در اجراي آن دقت لازم را به عمل بياوريم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خطاب به ماموران راهور گفت: در اجراي قانون قاطع باشيد اما باكسي تندي نكنيد چون اكثر مردم ما قانون پذيرند و اگر با رفتار و برخورد مناسب تخلف آنان ارائه شود مي پذيرند و سعي مي كنند خود را اصلاح كنند كه هدف اصلي پليس نيز از اجراي قانون، همين اصلاح شيوه رفتار ترافيكي در رانندگان است.
کرمی تصریح کرد: يکي از مسئوليت هاي سنگين پليس راهنمايي و رانندگي، برقراري امنيت و آرامش در شهرها و جاده ها است که خوشبختانه پليس راهور استان در اين امر بسيار موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به اهميت اطلاع رساني و فرهنگ سازي در زمينه قانون جديد راهنمايي و رانندگي افزود : اطلاع رساني از طريق رسانه‌ها نقش اساسي در تبيين آن به يك فرهنگ عمومي را دارد و پليس با اجراي قانون جديد با متخلفان قوانين راهنمائي و رانندگي بدون اغماض برخورد خواهد كرد.
كرمي در پايان اظهار امیدواری کرد با اجراي اين قانون شاهد كاهش تصادفات در جاده هاي استان بوده و كليه رانندگان نيز با رعايت مقررات و توجه به قوانين و هشدارهاي پليس عامل كاهش آمار تصادفات باشند. ۵۹/