146كیلو تریاك و حشیش طی دو روزگذشته در اصفهان كشف شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- سرپرست مركز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این استان در 24 ساعت گذشته، 146 كیلو و 358 گرم مواد مخدر از نوع تریاك و حشیش از قاچاقچیان كشف و ضبط شد.
146كیلو تریاك و حشیش طی دو روزگذشته در اصفهان كشف شد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ 'مصطفی صادقیان' افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا روز گذشته درجریان كنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید امامی به یك دستگاه خودروی سواری پژو كه از استانهای جنوبی كشور به سمت اصفهان در حركت بود، مشكوك و در بازرسی از آن مقدار 15 كیلوگرم حشیش را كشف و ضبط كردند.

وی اظهارداشت: در این رابطه راننده خودرو به همراه دو زن دیگر كه به منظور پوشش مواد از آنها استفاده شده بود، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح كرد: درعملیاتی دیگر ماموران یگان تكاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گشت زنی در محور ابركوه ایستگاه رامشه نیز در بازرسی از یك دستگاه خودروی سواری پژو مقدار 28 كیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف و راننده آن را دستگیر كردند.

سرپرست مركز اطلاع رسانی پلیس استان اضافه كرد: همچنین روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در بازرسی از یك دستگاه خودروی وانت مقدار 61 كیلو و 610 گرم تریاك و 40 كیلو و 758 گرم حشیش را كشف و راننده به همراه دو نفر دیگر را دستیگر كردند.

سرهنگ صادقیان خاطرنشان كرد: در 24 ساعت گذشته هفت نفر از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.