توزیع كننده فیلم‌های غیر اخلاقی در اینترنت به دام افتاد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

كارشناسان پلیس فتا به صورت فنی و تخصصی سایت مربوطه را مورد بررسی قرار داد که متهم شناسایی و به همراه حافظه محتوی فیلم‌های مستهجن و تعداد زیادی فیلم دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، سرهنگ خسروی رییس پلیس فتای استان اصفهان اعلام كرد: طی رصد و گشت در فضای مجازی در جهت كشف و جلوگیری از تخلفات سایبری، متخصصان گزارش دادند كه فردی با ایجاد و به روز رسانی فروشگاه اینترنتی و درج تبلیغات گسترده در آن سایت، اقدام به فروش انواع فیلم و سریال مستهجن و غیر اخلاقی در محیط اینترنت می‌کنید.

رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص كارشناسان پلیس فتا به صورت فنی و تخصصی سایت مربوطه را مورد بررسی قرار داده، كه نهایتا متهم شناسایی و با انجام تحقیقات نامحسوس محل فعالیت و تكثیر و فروش فیلم كشف كه متهم به همراه حافظه محتوی فیلم‌های مستهجن و تعداد زیادی فیلم دستگیر شد.

خسروی افزود: انتشار و سرویس دهی بازی‌های رایانه‌ای دارای محتوای مجرمانه، معرفی و عرضه آثار سمعی و بصری غیر اخلاقی و غیر مجاز در فضای مجازی جرم تلقی شده و با مجرم برخورد قانونی خواهد شد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا به كاربران توصیه كرد: اولین پیش فرض برای حقیقی و سالم بودن خدمات یك فروشگاه الكترونیك، این است كه كالاهای مجاز حسب قوانین كشوری و اخلاقی ارائه می‌كند. بنابراین فروشگاه‌هایی كه كالای غیر مجاز به فروش می‌رسانند با احتمال بسیار بالا به قصد كلاهبرداری و انتفاع از طریق مجرمانه به وجود آمده‌اند