معابر كم عرض اطفاي حريق بازار لوازم خانگی را با مشكل روبرو كرد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري ايمنا: معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان تاكيد كرد: با توجه به بافت فرسوده و معابر كم عرض كوچه مشير استفاده از امكانات و تجهيزات از جمله خودروهای سنگین جهت آبرسانی به مدت طولانی براي مهار حریق بازار لوازم خانگي با مشكل روبرو بود.

به گزارش ايمنا، محسن رنجبر با اشاره به آتش سوزي بازار لوازم خانگی اصفهان در كوچه مشير گفت: بافت فرسوده و معابر كم عرض از يك سو و سد معبر كاربري هاي تجاري دسترسي به بازار را با مشكل و محدوديت مواجه كرده بود.
وي افزود: علي رغم اين محدوديت ها و با توجه به اين كه آتش سوزي در پيك ترافيكي اتفاق افتاد ماموران آتش نشاني توانستند آتش سوزي را در اسرع وقت مهار كنند همچنين ماموران رفع تخلفات شهري و عوامل انتظامي نيز حادثه را پشتيباني كردند تا آسيبي به كسي وارد نشود.
معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان با تاكيد بر احياي بافت فرسوده تصريح كرد: شهرداري و سازمان نوسازي احياي بافت فرسوده شهري را دنبال مي كند از اين رو لازم است ديگر ارگانها و به خصوص شهروندان نيز در اين رابطه همكاري نمايند.
وي اضافه كرد: با توجه به بافت فرسوده اين منطقه رساندن امكانات و تجهيزات از جمله خودروهای سنگین جهت آبرسانی به مدت طولانی براي مهارحریق بازار کوچه مشیر مشكل بود.
رنجبر با بيان اين كه آتش نشانان از شيرهیدرانت كه به دنبال ايمن سازي بازارنصب شده بود براي اطفاء حريق استفاده نمودند، خاطرنشان كرد: به منظورايمني وضعيت موجود در سال جاري ۶۰ شيرهيدرانت در اين محدوده اضافه مي شود.
وي در پايان از شهروندان خواست تا با آتش نشانان همكاري نمايند و در صورت مشاهده خودروهاي آتش نشاني مسير را باز نمايند تا خودروهاي آتش نشاني در کوتاهترين زمان ممکن به محل آتش سوزي برسند./