زندگی با همسر جانبازم را به مادیات ترجیح می‌دهم

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

با توجه اینکه زندگی‌ام را با یک فرد جانباز شروع کرده‌ام، نمی‌خواستم ارزش این امر مقدس با مادیات کمرنگ شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در میان آنهایی که مهریه‌های گران و کذایی را برای با هم بودن انتخاب می‌کنند، کسانی هستند که آسمانی ازدواج می‌کنند و با 14 سکه یا کمتر از آن به خانه بخت می روند. برنا در گزارش‌هایی به زندگی این زوج ها و نگاهشان به زندگی می پردازد...

کوثر 15سال است که زندگی مشترک خود را با 14سکه شروع کرده، وی درباره دلیل این اقدام خود گفت: من و همسرم زندگی مان را بر پایه توکل به خدا شروع کرده ایم.

وی با بیان ایکه همسرم جانباز است، گفت: یکی از دلایل انتخاب این میزان مهریه این بود که بتوانم با ایشان ازدواج کنم، چراکه خانواده ایشان نیز بر این میزان مهریه تأکید داشتند. البته من وخانواده ام با کمال میل پذیرفتیم، همچنین با توجه اینکه زندگی ام را با یک فرد جانباز شروع کرده ام، نمی خواستم ارزش این امر مقددس با مادیات کمرنگ شود.

این زن جوان افزود: وقتی تکیه ات بر خداوند باشد، دیگر ناراحتی و نا امیدی در دلت جایگاهی ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط همسرم، زندگی سختی را می گذرانیم. اما همیشه با توکل به خدا این زندگی را به شیرینی سپری می کنیم و هیچ گاه از انتخاب خود پشیمان نشده ام، چراکه بسیاری از زندگی ها را دیده ام که بر پایه مادیات بنا شده و مدت زیادی دوام نیاورده اند.