با پیشنهاد شورای شهر اصفهان فیلم شهید خرازی ساخته می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

جشنواره فیلم کودک به بلوغ خود رسیده است
خبرگزاری ایمنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره بین‌الملی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با برگزاری بیست و پنجمین دوره به دوران بلوغ و شکوفایی خود رسیده است.

به گزارش ایمنا، محمد حسینی که در افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سخن می‌گفت با اشاره به این‌که فیلم‌های این جشنواره علاوه بر اصفهان در ۹ استان دیگر نیز اکران می‌شود، بیان داشت: همین که کودکان ما پیام صلح و دوستی را به دنیا ابلاغ می‌کنند و از عشق و مولا علی (ع) می‌گویند در حالی که غرب بر طبل جنگ می‌کوبد و تهدید می‌کند، خود پیام بزرگی است.
وی تاکید کرد: آن‌چه که در قالب فرهنگ ارائه می‌شود تاثیر بسیار زیادی دارد به خصوص فیلم که پیام خود را در قالب نور و صدا و رنگ ارئه می‌کند و قطعا در مورد کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد چرا که آن چیزی که در کودکی ارائه می‌شود نقش و تاثیری ماندگار‌تر خواهد داشت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهتمام ریاست جمهوری به امور فرهنگی، هنری، اظهار‌داشت: امیدوارم اگر سازمان سینمایی نیز شکل بگیرد در آن به سینمای کودک و نوجوان هم توجه شود.
وی نوید داد: با توجه به درخواست شورای شهر اصفهان و شهیدان بزرگواری که این شهر تقدیم انقلاب کرده است تصمیم گرفته شد تا با مشارکت ما فیلمی از زندگی شهید سردار خرازی ساخته شود.
گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.