ملت ایران برای كوتاه كردن دست آمریكا نیازی به بمب اتم ندارد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران- رییس جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از رویكرد واشنگتن در زمینه غارت منابع و تحقیر ملت ها تاكید كرد: ملت ایران برای كوتاه كردن دست آمریكا نیازی به بمب اتم ندارد.
ملت ایران برای كوتاه كردن دست آمریكا نیازی به بمب اتم ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در آیین آغاز طرح نهضت ملی حفظ قرآن كریم دانش آموزان و فرهنگیان با عنوان 'نور' در تالار وزارت كشور خاطرنشان كرد: ملت ایران با فكر، فرهنگ، اندیشه و منطق خود می تواند به هدف خود دست یابد.

** از پاسخ ملت ایران پشیمان خواهند شد

رییس شورای عالی امنیت ملی ایران با هشدار به آمریكا و همپیمانانش با تاكید بر این كه ملت ایران هیچ تهمتی را نمی پذیرد، گفت: اگر آمریكا بخواهد در مقابل ملت ایران بایستد به طور حتم از پاسخ ملت ایران پشیمان خواهد شد.

رییس جمهوری تصریح كرد: امروز دولت آمریكا با گستاخی تمام در حالی كه پنج هزار بمب اتم دارد، ایران را متهم به ساختن بمب می كند.

احمدی نژاد با بیان این كه پیش از این جواب آمریكایی ها را در این زمینه داده ایم، خاطرنشان كرد: آنها قلب و فكر خود را بر روی حقیقت بسته اند و سعادت خود را در نابودی و فقر دیگران می دانند.

رییس جمهوری با تاكید بر این كه آنها باید نگاه خود را عوض كنند، گفت: آمریكا و همپیمانانش ثروت و پیشرفت خود را در غارت و نابودی سایر ملت ها برنامه ریزی می كند؛ در واقع روزی خود را در بدبخت كردن سایر ملت ها و لذتشان را در تحقیر دیگران می دانند.

وی با یادآوری بودجه 250 میلیون دلاری سالانه كل تحقیقات هسته ای كشورمان، از پایبند نبودن واشنگتن در زمینه خلع سلاح هسته ای انتقاد و خاطرنشان كرد: رییس جمهوری آمریكا در سال جاری 81 میلیارد دلار اضافه بر بودجه سالانه برای بهسازی بمب های اتمی كشورش اختصاص داده است.

احمدی نژاد در ادامه پرسید: این مدارك و شواهد نشان می دهد كه ایران خطرناك است یا كسانی كه بمب اتم می سازند و انبار می كنند؟