انعكاس وسيع و بزرگنمايي حركات ناشايست ورزشكاران در رسانه ها هيچ مشكلي را حل نمي كند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خرم آباد- رييس فدراسيون فوتبال با انتقاد از انعكاس وسيع اخبار مربوط به بازيكنان خاطي تيم پرسپوليس در رسانه ها، گفت: اينكه اقدامات و حركات ناشايست برخي از بازيكنان فوتبال دراين حد و اندازه در رسانه ها طرح و منعكس شود، مطلوب و زيبنده جامعه نيست.
انعكاس وسيع و بزرگنمايي حركات ناشايست ورزشكاران در رسانه ها هيچ مشكلي را حل نمي كند

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا،'علي كفاشيان' در حاشيه مجمع عمومي و ساليانه هيات فوتبال لرستان در خرم آباد، افزود: رسانه ها نبايد رفتار غيرطبيعي تعداد معدودي ورزشكار را اينگونه بزرگنمايي كنند.

وي اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌ها فقط رفتارهاي ناشايست بازيكنان فوتبال را مدنطر داشته و منعكس مي‌كنند و به فعاليت هاي موثر، اقدامات ارزشمند و رفتارهاي خوب و مناسب بازيكنان كاملا بي توجه هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه استعدادها و ظرفيت‌هاي ورزشي لرستان، سرمايه بسيار خوبي براي فوتبال كشور است ، گفت: فعاليت مراكز استعداد‌يابي فوتبال در استان لرستان به زودي آغاز مي شود.

كفاشيان، با تاكيد بر ضرورت استعداديابي و تقويت همه جانبه باشگاه‌هاي استان، افزود: متاسفانه به دليل كثرت مشكلات مالي، مدارس فوتبال زير نظر باشگاه‌ها فعاليت نمي‌كنند.

رييس فدراسيون فوتبال با ابراز اميدواري از اينكه در برنامه‌ريزي‌هاي آينده حمايت از باشگاه‌ها را در اولويت خواهيم داشت تصريح كرد: شرط حيات باشگاه‌ها فعاليت جدي در بخش استعداد يابي است.

كفاشيان آموزش مربيان و مديران در سطوح مختلف ورزشي و تقويت تيم‌هاي فوتبال بانوان لرستان را از برنامه‌هاي آينده اين فدراسيون عنوان كرد و افزود: اجراي اين برنامه‌ها موجب كشف و شكوفايي استعدادها در استان و بهره‌مندي ساير استان‌ها از ظرفيت هاي ورزشي لرستان خواهد شد.

سرپرست اداره كل ورزش و جوانان لرستان نيز دراين نشست از اختصاص بالغ بر 50 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي تست استعداد‌يابي 350 هزار دانش‌آموز استان خبر داد.

فرهاد نيكو خصال تصريح كرد: در لرستان اين آمادگي وجود دارد تا با ايجاد يك مركز آموزشي ر بحث علمي و دانش‌افزايي در رشته ورزشي فوتبال فعاليت شود.

وي با اشاره به ظرفيت‌ها واستعدادهاي لرستان در رشته ورزشي فوتبال ادامه داد:‌ به علت نبود بنگاه‌هاي اقتصادي و زير ساخت‌هاي اقتصادي لازم، تيم‌هاي فوتبال لرستان نمي‌تواند در ليگ‌هاي حرفه‌اي كشور حضور داشته باشند.

سرپرست اداره كل ورزش و جوانان لرستان گفت: فوتبال لرستان از نظر مالي وضعت خوبي نداشته اما از بعد ظرفيت جايگاه لرستان بالا است.

در جريان سفر رييس فدراسيون فوتبال به لرستان ، ساختمان هيات فوتبال اين استان با اعتباري بالغ بر يك ميلياردو 280 ميليون ريال در مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد افتتاح شد.