وقتی رسیدن به ارث پدری به قیمت قتل برادر تمام می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

زیر پوست این شهر چه می گذرد؟
خبرگزاری ایمنا: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در گیری دو برادر بر سر ارثیه پدری با مرگ برادر بزرگ تر به پایان رسید.

به گزارش ایمنا سرهنگ حسین حسین زاده با اشاره به وقوع قتل مردی ۳۵ ساله در یکی از محله های اصفهان اظهار داشت: وقوع این حادثه به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بررسی کارآگاهان جنایی در محل وقوع قتل مشخص شد که مقتول با ضربه چاقو از ناحیه گردن مجروح و در اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
به گفته رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام تحقیقات لازم کارآگاهان متوجه حضور برادر مقتول ساعاتی قبل از مرگ وی در محل شدند و ادامه بررسی ها نشان از متواری شدن وی داشت.
حسین زاده در ادامه از دستگیری متهم در یکی از روستاهای اطراف اصفهان در جریان عملیاتی غافلگیر کننده خبر داد و افزود: متهم که "بهنام- ش" نام دارد ۳۰ ساله و معتاد به مواد مخدر است.
وی با بیان این که متهم در بازجویی های اولیه انگیزه خود از قتل برادر بزرگترش را درگیری بر سر منزل موروثی پدر اعلام کرده است، گفت:متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
حسین زاده با بیان این که عدم کنترل خشم باعث وقوع چنین حوادثی تلخ و ناگوار خواهد شد، به خانواده ها توصیه کرد مهارت کنترل خشم را به فرزندان خود یاد دهند تا در آینده شاهد وقوع چنین وقایعی نباشیم. ۵۹/