تا کنون هيچ دستگيري در بين حجاج اصفهاني صورت نگرفته است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر با پوشش هاي مختلف در اصفهان
خبرگزاری ایمنا: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان در زمينه كنترل حجاج بيت الله الحرام گفت: با اعمال کنترل های سخت گیرانه هنگام اعزام حجاح به حج تمتع، سال گذشته هيچ دستگيري دربين حجاج اصفهاني وجود نداشت و امسال هم تا كنون دستگيري در اين خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش ایمنا،سرهنگ حسين رضايي اطلاع رساني و آگاهسازي را از مهمترين كارهاي پليس مبارزه با مواد مخدر عنوان و گفت: در طول سال كلاس ها و كارگاه هاي آموزشي زيادي براي اقشار مختلف مردم ، نهادها و سازمان ها توسط كارشناسان ما برگزار مي شود كه اين آموزش ها تاثيرات خوبي در عدم گرايش به سمت مواد مخدر داشته است.
وی در خصوص اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر استان در زمينه كنترل حجاج بيت اله الحرام نيز گفت: در اين زمينه هم همه ساله قبل از اعزام حاجیان به حج تمتع جلسات آموزشي با حجاج برگزار و كنترل هاي سختگيرانه اي هنگام اعزام اعمال مي شود كه خوشبختانه بايد بگويم سال گذشته هيچ دستگيري دربين حجاج اصفهاني وجود نداشت و امسال هم تا كنون دستگيري در اين خصوص صورت نگرفته است.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: كنترل هاي شديد و طرح هاي مستمر پليس مبارزه با مواد مخدر باعث شده كه تعدادي از باند هاي قاچاق با استفاده از ترفندهای مختلف اقدام به وارد كردن مواد كنند كه البته با كارهاي پليسي و عمليات ويژه اي كه صورت گرفته در اين زمينه هم موفق نبودند.
رضایی در ادامه به انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر در پوشش هاي مختلف طي ۲۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در يكي از اين عمليات ها ۹۵ كيلو ترياك از بار ذغال، در عملياتي ديگر مقدار ۱۰ كيلو هروئين به همراه ۵۰ كيلو ترياك از بار يك كاميون در پوشش حمل موتورهاي مستعمل يخچال و مقدار ۳۰۰ كيلو ترياك از بار علوفه كشف و ضبط شد.
اين مقام مسئول به فعاليت هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدراستان در طول هفته ناجا اشاره كرد و اظهار داشت: در اين هفته علاوه بر كنترل شديد مبادي ورودي و اجراي طرح جمع آوري معتادان و فروشندگان مواد مخدر، دو نقطه در هسته مركزي شهر اصفهان را به صورت كامل پوشش و پاكسازي خوبي از وجود فروشندگان مواد مخدر در این مکان ها صورت گرفت.
وی دو منطقه پاكسازي شده را محله زينبيه و ارزنان شهر اصفهان عنوان كرد و افزود: به دليل اينكه بيشترين اطلاعات و گزارشات مردمي از اين دو محله به پليس ارائه شده بود طرح مذكور در آن نقاط انجام يافت و درصددیم ساير محلات اصفهان را نيز با این طرح پاکسازی نماییم.