۲۱ نفر از اعضاي یک شركت هرمي در اصفهان دستگیر شدند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان اصفهان در پي پلمپ دفتر شركت هرمي كوئست اينترنشنال ۲۱ نفر از اعضاي فعال اين شركت را دستگير كردند.

به گزارش ایمنا مصطفي صادقيان سرپرست مركز اطلاع رساني پليس اصفهان در این خصوص اظهار داشت :در پي فعاليت يك شركت هرمي در اصفهان و فريب افراد ساده لوح و عضوگيري از سطح استان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با شركت هاي هرمي اين پليس قرار گرفت .
وي افزود: ماموران پس از چهار ماه فعاليت شبانه روزي و كنترل نامحسوس عملكرد اين شركت نهايتا تيمي از كارآگاهان مجرب شركت مورد نظر را به محاصره خود درآوردند و در يك اقدام غافلگيرانه ۲۱ نفر جوان مغفول كه در دام شركت هرمي كوئست اينترنشنال گرفتار شده بودند را دستگير كردند.
سرپرست مركز اطلاع رساني پليس اصفهان تصريح كرد: با انتقال اين افراد به آگاهي و بر اساس شواهد و مدارك موجود، نقش سه نفر از اين دستگير شدگان به عنوان سرشاخه و دفتر داران اين شركت براي پليس محرز شد و بازجويي از اين افراد آغاز شد.
وی در ادامه عنوان كرد: بر اساس اظهارات دستگير شدگان متهم اصلي به نام "مصطفي – چ"با دادن وعده هاي واهي براي تورهاي سياحتي ۳۰ ساله اين افراد را اغفال كرده بودند .
اين مقام انتظامي بابيان اينكه تاكنون مبلغي بالغ بر ۷۵ ميليون ريال از فريب خوردگان كلاهبرداري كرده اند،گفت: اين افراد كه عمدتاً از استان هاي جنوبي كشورند به بهانه كار در شركت هاي صنعتي اصفهان فريب خورده و به اين استان سفر كرده بودند، در خانه اي حبس شده و با تحت فشار قرارگرفتن اين مبالغ را از دوستان و آشنايان خود دريافت و به حساب اين شركت واريز مي كردند.
صادقیان در پايان از افرادي كه با اين شيوه و شگرد فريب اين شركت را خورده اند، خواست تا براي دريافت اطلاعات بيشتر با تلفن ۲۱۸۴۳۳۸ تماس حاصل کنند و يا به پليس آگاهي اصفهان مراجعه كنند.