دادستان اصفهان در لیست تحریم سفارت انگلیس قرار گرفت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

افتخار می‌کنم به خاطر برخورد با مجرمان ناقض حقوق بشر شناخته شده‌ام
خبرگزاری ایمنا: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در واکنش به قرار گرفتن نام وی در لیست تحریم منتشر شده از سوی سفارت انگلیس اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در راستای برخورد با سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه ناقض حقوق بشر شناخته شده‌ام.

به گزارش ایمنا سفارت انگلیس در ایران در اقدامی مغایر با اصول دیپلماتیک و نیز در تضاد با اقدامات مرسوم و عرف سفارتخانه ها در کشورهای پذیرنده اقدام به انتشار لیستی از مسوولان ایرانی تحت ادعای ناقضان حقوق بشر کرد که اخیرا توسط اتحادیه اروپا مشمول تحریم شده اند! دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز یکی از اسامی منتشر شده در لیست سفارت انگلیس است.

بنا بر این گزارش اسامی و تصاویر این افراد در سایت سفارت انگلیس منتشر شده که جا دارد دستگاه سیاست خارجی ایران نسبت به این نوع اقدامات خصمانه سفارت انگلیس و خارج از عرف دیپلماتیک این سفارتخانه که مسبوق به سابقه نیز است اقدام مقتضی را صورت دهد.
محمد رضا حبیبی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در گفتگو با ایمنا در ارتباط با این تحریم اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در راستای برخورد با سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه ناقض حقوق بشر شناخته شده‌ام.
وی ادامه داد: تهیه و اعلام اینگونه لیست‌ها نشان از تعارض عمل و ادعای کسانی است که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: افراد مدعی حقوق بشر مردم فلسطین را به خاطر دفاع از حق خود تروریست و ما را نیز به علت برخورد قانونی و شرعی با متجاوزان به حقوق عموم جامعه ناقض حقوق بشر می‌خوانند./