معاون اول رييس جمهوري:برخي افراد با تهمت زدن دنبال اختلال در فعاليت دولت هستند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

همدان - معاون اول رييس جمهوري گفت: برخي افراد با شايعه پراكني و تهمت هاي ناروا به دنبال مشغول كردن دولت به مباحث حاشيه اي و غفلت از كار، تلاش، توسعه و آباداني كشور و اختلال در فعاليت هاي دولتمردان هستند.
معاون اول رييس جمهوري:برخي افراد با تهمت زدن دنبال اختلال در فعاليت دولت هستند
به گزارش ايرنا 'محمد رضا رحيمي' شامگاه جمعه در آيين افتتاح كارخانه سيمان نهاوند افزود: اين افراد با اقدامات نادرست مي خواهند دولت از عملي كردن تعهدات و وعده هاي خود غافل شود.
وي با اشاره به اينكه كارگزاران دولت اصولگرا و ارزشي به خصوص شخص رييس جمهوري آرزويي جز خدمت به مردم ندارند، افزود: بايد از لحظه لحظه زمان براي خدمت به مردم بهره گرفت زيرا در هر جلسه مي توان ميلياردها ريال منافع براي مردم مهيا كرد.
وي تاكيد كرد: كارگزاران و مسوولان اجرايي نظام بايد تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم كنند زيرا خدمت به مردم از تعهدات اين دولت است.
رحيمي با اشاره به اينكه اقدامات عمراني زيادي در دولت دكتر احمدي نژاد انجام شده است، اظهار داشت: بايد وسعت كار و فعاليت را افزايش داد و نبايد مسايل حاشيه اي نظير انتخابات بهانه اي براي كم كاري شود.
معاون اول رييس جمهوري تصريح كرد: با توجه به اينكه توسعه و آباداني كشور نيازمند انسجام، وحدت و همدلي تمام مسوولان و آحاد مردم مي باشد ولي اين امر در كشور كمرنگ است.
وي اظهار داشت: دولت عدالت محور با كسي خصومت ندارد و بهتر است آقايان به جاي تهمت و تهديد، با كمك به دولت خدمتگزار، بستر فعاليت خادمان نظام را فراهم كنند.
وي با ذكر اينكه تشخيص حق از باطل سخت شده است، گفت: برخي سايت ها با انتشار اخبار نادرست حق را ناحق جلوه داده و باطل را به عرصه حق مي آورند.
وي در ادامه با انتقاد از عملكرد رسانه ملي گفت: صدا و سيما به جاي پرداختن به مصوبات مهم و تاثيرگذار دولت، اقدام به پخش فيلم مخصوص كودكان (كارتون) كرد و ره اوردهاي سفر هيات دولت را منعكس نكرد.
رحيمي گفت: دولتمردان به مدت هشت ساعت در دو نشست كارگروه اشتغال و جلسه هيات دولت مصوباتي را براي توسعه استان همدان تصويب كردند اما صدا و سيما در انعكاس آنها كوتاهي كرد.
وي در ادامه از مدير عامل شركت كارخانه سيمان نهاوند خواست ساخت كارخانه هاي ديگري را در برنامه خود قرار دهد.
معاون اول رييس جمهوري با اشاره به افزايش چشمگير توليد سيمان در چند سال اخير گفت: پيشتر سيمان از كشور تركيه وارد مي شد ولي اكنون سيمان سهم عمده اي از صادرات كشور را به خود اختصاص داده است.
كارخانه سيمان نهاوند عصر جمعه با حضور معاون اول رييس جمهوري افتتاح شد.