شماره نامه یک زن به جای شماره پرونده یارانه بلیت مترو اعلام شد!

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران شماره نامه پیگیری یارانه بلیت مترو را اعلام کرد این در حالی است که مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو میگوید بعد از بررسیها انجام شده مشخص شد این نامه خانمی است که برای استاندار تهران نوشته و به معاون عمرانی ارجاع شده است.
خبرگزاری فارس: شماره نامه یک زن به جای شماره پرونده یارانه بلیت مترو اعلام شد!

علی محمدقلی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان اینکه محمودی معاون عمرانی استاندار شماره نامه 21637 را برای پیگیری مطالبات یارانه بلیت مترو اعلام کرده است، گفت: آقای توکلی از همکاران امور مالی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه روز گذشته به دفتر محمودی برای پیگیری نامه مراجعه کرد.

وی ادامه داد: حسینی مسئول دفتر معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرد که این شماره نامه درخواست یک خانمی است که خطاب به استاندار تهران فرستاده و برای ارجاع به آقای محمودی ارسال شده است و ما نمی‌توانیم از محتویات آن شما را مطلع کنیم.

به گزارش فارس، این در حالی است که محمودی معاون عمرانی استانداری تهران به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: نامه تخصیص یارانه 95 میلیارد تومانی بلیت مترو و اتوبوس به شماره " 21637 تاریخ 30شهریور" به رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌ها ارسال و یک رونوشت آن نیز به خزانه کشور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که نامه اختصاص 60 میلیارد تومان بابت یارانه بلیت مترو از سوی دولت به خزانه کشور ارسال شده است گفت : این‌که چرا پرداخت این اعتبار از خزانه کشور با تاخیر مواجه شده شاید به این دلیل است که خزانه کشور برای تامین این اعتبار به اندکی زمان نیاز دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف هفته آینده این مبلغ از سوی خزانه کشور به متروی تهران تخصیص یابد.

وی با بیان این که انتشار خبر تخصیص یارانه 60میلیارد تومانی به معنای واریز این مبلغ به حساب متروی تهران نیست گفت: نامه تخصیص این اعتبار به خزانه کشور داده شده و مسوولان متروی تهران کمی صبر کنند این بودجه بزودی به حساب مآنها واریز می شود.

محمودی هفته اول مهر ماه در جمع خبرنگاران از پرداخت یارانه 95 میلیاردتومانی بلیت اتوبوس و مترو به شهرداری تهران خبرداد که 35 میلیارد آن سهم اتوبوس‌ها و 60 میلیارد تومان هم یارانه متروی تهران بود.