ورزشگاه نقش‌جهان هفت ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: در صورتیکه مدیران شرکت توسعه و تجهیز استان مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان را به اصفهان تفویض کنند، این پروژه هفت ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان با اشاره به اختلافاتی که بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با پیمانکار قبلی نقش‌جهان وجود داشت، اظهار داشت: اختلافاتی بین شرکت توسعه وتجهیز و پیمانکار قبلی وجود دارد که باید هرچه زودتر حل شود تا این پروژه به اصفهان تفویض شود.

وی در مورد زمان ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: زمانیکه ساخت ورزشگاه نقش جهان به اصفهان واگذار شد ما به طور همزمان باید کار را تقسیم  و محوطه سازی و نواقصی که پیمانکار قبلی بر جای گذاشته را بتوانیم بر طرف کنیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: در جلسات مختلف ما با مسئولان این شرکت خرید وسائل و تجهیزات به اصفهان واگذار شد و قرار شد با مشاوره قبلی این پروژه ادامه همکاری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به زودی نیز نشستی را برای طی مراحل نهایی واگذاری مدیریت ورزشگاه نقش جهان به اصفهان با دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت تا بتوانیم با همکاری وهمدلی بعضی از مسائل را حل کنیم.

ذاکر اصفهانی در مورد سالن 6هزار نفری ورزشگاه نقش جهان گفت: این سالن آماده شده وبه زودی برای استفاده ورزش استان به ویژه فوتسال که استان تیمهای مطرحی در سطح کشور دارد قرارگیرد وتنها انشعاب رسانی این سالن باقی مانده که به زودی بر طرف خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر این واگذاری سریع انجام شود براساس توانمندیهایی که در پیمانکاران اصفهانی سراغ داریم این پروژه هفت ماه دیگر افتتاح می شود.