ابطال بیش از ۱۳۰۰ کارت سوخت موتور سیکلت در اصفهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: کارت سوخت بیش از ۱۳۰۰ موتور سیکلت سوار اصفهانی به علت تخلف و ورود به بزرگراه‌ها باطل شده است.

سرهنگ رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در ارتباط با اجرای طرح عدم ورود موتورسیکلت‌ها به بزرگراه‌ها اظهار داشت: این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک و هماهنگی با مقامات قضایی استان از سال گذشته در بزرگراه‌های اصفهان به اجرا در آمده است و در ۳ ماه اخیر با توجه به شدت گرفتن تصادفات اجرای این طرح تشدید شد.
وی با بیان این که از زمان اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۳۰۰ کارت سوخت موتورسیکلت باطل شده است، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در این راستا به صورت جدی عمل خواهد کرد چرا که بیشتر تصادفات و کشته‌شدگان در بزرگراه‌ها توسط موتورسواران صورت می‌گیرد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به تذکرات جدی پلیس به موتورسواران اشاره کرد و بیان داشت: موتورسوارانی که از دست پلیس فرار می‌کنند باید بدانند که با توجه به دوربین‌های نصب شده در سطح بزرگراه‌ها و همچنین حضور ماموران نیروی انتظامی هرگز نمی‌توانند با انجام تخلف از چشمان ماموران راهنمایی و رانندگی پنهان باشند.
وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرا در بزرگراه‌های اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر در تمام ورودی و خروجی‌های بزرگراه خرازی اصفهان از پل چمران تا پل وحید ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر هستند و با هرگونه تخلف برخورد خواهند کرد.