کوه نخودی میزبان گردشگران بین المللی می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: شهردار منطقه چهار اصفهان از تبدیل کوه نخودی به قطب گردشگری بین المللی خبرداد و گفت: در این کوه علاوه بر احداث پارک جنگلی و باغ تندرستی بزرگترین شهربازی خاورمیانه نیز در ان ساخته می شود.

به گزارش ایمنا، علی رضا پرهام با اعلام این خبر اظهار داشت: شهربازی بزرگ اصفهان با عنوان شهر رویا ها در شمال غربی کوه نخودی ساخته می شود که از لحاظ وسعت بزرگترین شهربازی خاورمیانه خواهد بود همچنین احداث منبع آب ۷۰ هزار لیتر متر مکعب وساخت ۳ هتل ۱۰ طبقه۴ ستاره و ساختمان تجاری ۷ بلوک در ۴طبقه و ۴ هتل چهار طبقه در کنار این شهربازی پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر این که در آینده ای نزدیک کوه نخودی همانند کوه صفه به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد ادامه داد: این کوه در سه بخش پارک کوهستانی ، جنگلی و طبیعی تقسیم شده که احداث پارک جنگلی شرق در پایین این کوه قراردارد و غرب آن باغ تندرستی می باشد که در سه لاین مسیر دوچرخه سواری در آن تعبیه شده همچنین در آینده پیست دوچرخه سواری بین المللی در این باغ احداث می شود.
شهردار منطقه ۴با اشاره به اقدامات انجام شده در کوه نخودی تصریح کرد: در این مرکز طیف وسیعی از جاذبه های تفریحی به کمک مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در اختیار همشهریان و میهمانان قرار خواهد گرفت.
پرهام با اشاره به این که این کوه در آینده ای نزدیک به فضای تفریحی مناسبی برای شهروندان تبدیل می شود افزود: این پروژه عظیم در فضایی به مساحت ۸۰۰هکتار از شرق به کارخانه بازیافت و بلوار رضوان، غرب به خوراسگان ،شمال به میدان مرکزی میوه و تره بار و از جنوب به بلوار ارغوانیه ختم می شودشهردار منطقه ۴ اصفهان ادامه داد: پیست دوچرخه سواری، موتور و خودرو سواری در این مرکز تفریحی در نظر گرفته شده است.