اضافه شدن سه شبكه جديد تا پايان سال/لزوم استفاده از گيرنده‌هاي ديجيتالي

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران - رييس سازمان صدا و سيما با بيان اينكه حدود 50 درصد از جمعيت كشور در مراكز استانها از سيستم‌هاي ديجيتالي بهره‌مندند تاكيد كرد، با توجه به ديجيتالي شدن سيستم‌ فرستنده تصاوير در همه مراكز استاني تا پايان سال، مردم بايد از گيرنده‌هاي ديجيتالي استفاده كنند.
اضافه شدن سه شبكه جديد تا پايان سال/لزوم استفاده از گيرنده‌هاي ديجيتالي
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، 'عزت‌الله ضرغامي' شامگاه يكشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به روند افزايشي استقبال مردم در استفاده از گيرنده‌هاي ديجتالي براي دريافت تصاوير تلويزيوني، اظهارداشت: در آينده، بسياري از شبكه‌هاي تلويزيوني كه پيش از اين از طريق گيرنده‌هاي آنالوگ قابل دريافت بودند، با گيرنده‌هاي ديجيتالي قابل دريافت هستند.
وي با تاكيد بر اينكه در آينده همه شبكه‌ها فقط با گيرنده‌هاي ديجيتالي قابل دريافت خواهد بود، خاطرنشان كرد كه با افزايش تعداد شبكه‌هاي تلويزيوني، مردم فقط با گيرنده‌هاي ديجيتالي مي‌توانند تصاوير تلويزيوني را دريافت كنند.
ضرغامي يادآورشد: با توجه به تنوع شبكه‌هاي تلويزيوني و افزايش كيفيت تصاوير دريافتي از طريق گيرنده‌هاي ديجيتالي، مردم استقبال خوبي از اين گيرنده‌ها كرده‌اند.
رييس سازمان صدا و سيما افزود: برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني انحصاري از شبكه‌هاي ديجيتالي قابل دريافت خواهند بود و ديگر از طريق ماهواره قابل دريافت نيستند از اين رو مردم بايد از گيرنده‌هاي ديجتيالي براي دريافت تصاوير استفاده كنند.

**توجه به الگوي مد و لباس اسلامي بانوان در برنامه‌هاي تلويزيوني
ضرغامي در ادامه در پاسخ به پرسشي درباره سخنان يكي از نمايندگان مجلس درباره وضعيت پوشش بازيگران زن نيز اظهار داشت: در بخش نمايش‌هاي سيما با توجه به نظارت جدي كه انجام مي‌شود، حجاب و پوشش وضعيت خوبي دارد.
وي با بيان اينكه تلاش مي‌كنيم در ارائه پوشش در برنامه‌هاي سيما براي 'الگودهي' عمل كنيم، افزود: هرچند در اين زمينه به توفيق‌هاي خوبي نيز دست يافته‌ايم اما اين موضوع به معناي نداشتن اشكالات در اين زمينه نيست.