19 نفر درارتباط با اختلاس بانك صادرات اهواز دستگيرشده اند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اهواز- دادستان كل كشور دراهواز گفت : تاكنون 19 نفر درارتباط با اختلاس سه هزارميليارد توماني بانك صادرات دستگيرشده اند.
19 نفر درارتباط با اختلاس بانك صادرات اهواز دستگيرشده اند
به گزارش خبرنگارايرنا ، حجت‌الاسلام و‌المسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي امروز پنج شنبه درجمع خبرنگاران دراهواز نسبت به عدم ارايه گزارش دستگاههاي مسوول ازجمله مديران بانك مركزي، ملي، صادرات و وزارت اقتصاد و دارايي درخصوص اين پرونده به مقامات قضايي انتقاد كرد و گفت : از اين دستگاهها كه ادعا مي‌كنند متهمان را شناسايي كرده‌اند، سؤال دارم كه آيا در اين مدت گزارشي به مقامات قضايي استان خوزستان ارائه كرده‌اند؟
وي افزود: در مدت 43 روز ي كه پرونده درجريان است هيچ گزارش رسمي از سوي اين مراجع به دادگستري استان خوزستان نرسيده است،
اژه اي براحقاق حقوق مردم تاكيد كرد و گفت : قوه قضاييه دراين راستا از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهد رد.
دادستان كل كشور افزود: قوه قضاييه مصمم است تا با هرگونه فساد، بدون اغماض برخورد كند و تلاش خواهد كرد كه تحت تاثير فشارها و شانتاژهاي تبليغاتي و غوغاسالاري‌ها قرار نگيرد.
محسني اژه اي به متهمان اين پرونده كه هنوز درمظان اتهام هستند هشدار داد كه از زد وبندهاي مجدد با بانك ها خود داري كنند و هراقدامي عليه اين پرونده انجام دهند به عنوان تخلف تحت تعقيب قرارخواهند گرفت .
گفتني است رئيس قوه قضاييه اواخر هفته گذشته پيگيري پرونده اين فساد بانكي، را به حجت الاسلام محسني اژه اي محول كرد .
وي گفت: از هفته گذشته تاكنون نظارت ويژه‌اي بر اين پرونده، به ويژه گزارش‌هاي ارسال شده از سوي سازمان بازرسي كل كشور و دادسراي عمومي و انقلاب اهواز، اعمال و همه اين گزارش‌ها بار ديگر مرور شد.
مسئول ويژه رسيدگي به پرونده اختلاس 3 هزار ميليارد توماني از بانك صادرات، از ممنوع الخروج شدن برخي از متهمان اين پرونده خبر داد و گفت: همچنين برخي از افراد كه احتمال مي‌رفت با جابه‌جا كردن اموال، قصد فرار از پرداخت پول اختلاس شده را دارند، ممنوع‌المعامله شده‌ و حساب هاي بانكي شان مسدود شده است .
وي از نشريات و رسانه‌ها خواست تا اطلاع‌‌رساني دقيق از اين پرونده موجبات آشفتگي اذهان عمومي را فراهم نكنند.