ساعت کاری ادارات اصفهان در مهرماه تغییر می کند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا:مدیر ترافیک شهر اصفهان گفت: در صورت موافقت شورای هماهنگی ترافیک استان ساعت کاری ادارات همزمان با بازگشایی مدارس تغییر می کند.

به گزارش ایمنا، مسعود بنده خدا با اشاره به پیشنهاد تغییر ساعت کاری ادارات افزود: در مهرماه ترافیک شهر اصفهان به علت یک نوبته شدن مدارس و افزوده شدن سرویس های مدارس با محدودیت تعداد سرنشین طبق قانون جدید راهنمایی و رانندگی افزایش چشمگیری خواهد داشت لذا تغییر ساعت کاری ادارات پیشنهاد شده است.
وی با بیان این که ساعت ۷ تا ۹ صبح پیک ترافیکی در مهرماه می باشد اذعان داشت: اگر ساعت کاری تغییر نکند، در توزیع ترافیک مهر ماه مشکل خواهیم داشت.
وی ادامه داد: پیشنهاد تغییر ساعت کاری تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید در شورای هماهنگی ترافیک استان بررسی خواهد شد و در صورت تایید اجرایی می شود.
مدیر ترافیک شهر اصفهان با بیان این مطلب که هم‌زمان با آغاز خریدهای دانش‌آموزی ، ترافیک روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با بازگشایی گلوگاه های معابر شهری کنترل می شود اعلام کرد:این طرح با حذف پارک حاشیه ای و ایجاد مسیرهای ویژه اتوبوس اجرا می شود همچنین تاکنون گلوگاه های خیابان های توحید،حکیم نظامی ،دکتر بهشتی آزاداسازی شده و این طرح بزودی در خیابان سعادت آباد انجام می شود.
Share/Save/Bookmark