سارق سه كيلو طلا در اصفهان ناکام ماند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگاری ایمنا: فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري موفقيت آميز سارق سه كيلو طلاي يكي از طلافروش هاي سطح شهر در پي حضور دو دقيقه ماموران پليس ۱۱۰ اين فرماندهي بر سر صحنه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد علي بختياري با اعلام اين خبر اظهار داشت: صبح امروز در پي تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يك مورد درگيري در يكي از خيابان هاي سطح شهر اصفهان، ماموران پليس ۱۱۰ اين فرماندهي سريعاً به محل اعزام شدند.
وي بيان داشت: ماموران ظرف دو دقيقه در محل حاضر شده و مشاهده كردند فردي با در اختيار داشتن افشانه فلفل بايك فرد ديگر گلاويز شده و قصد سرقت به عنف كيسه اي از وي را دارد.
رئيس پليس مركز استان درادامه جزئيات اين حادثه گفت :ماموران پس از مشاهده اين صحنه در يك اقدام سريع و غافلگيرانه شخص سارق را قبل از هرگونه اقدامي دستگير و در بازجويي از وي يك عدد افشانه فلفل به همراه يك عدد سلاح كمري با شش تير جنگي را كشف و ضبط كردند.
اين مقام مسئول عنوان داشت:در بررسي ها مشخص شد فرد مورد تعرض قرار گرفته صاحب يك طلافروشي است كه طلاهاي جديدش را از منزل به وسيله يك كيسه نايلوني به مغازه اش مي برده است و سارق كه از دوستان قديمي وي بوده و با او اختلاف حساب داشته در مسير خيابان به قصد سرقت طلاها كه وزن تقريبي آن سه كيلو بود درگير مي شود.
سرهنگ بختياري خاطر نشان كرد: با مشخص شدن انگيزه سرقت، سارق كه "داريوش_ف" نام دارد به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با ناشيانه و غير ايمن توصيف كردن اين نوع شيوه حمل و جابجايي طلاجات توسط صاحب يك طلافروشي گفت: پليس همواره به مردم توصيه مي كند كه براي جلوگيري از مورد سرقت و تعرض افراد مهاجم قرار گرفتن هرگز پول، طلاجات و مدارك با ارزش خود را به صورت علني و آشكار حمل نكنند.۵۹/