شهرداری اصفهان به دنبال توسعه ورزش جانبازان و معلولان است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری با برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده به دنبال توسعه ورزش جانبازان و معلولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله تحویل پور دوشنبه شب در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی جانبازان و معولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد خبری مسابقات در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان اظهار داشت: با رشد فعالیتهای شهرداری اصفهان در حوزه خواهرخوانده ها، دو برنامه مهم در این زمینه در سال ۹۰ اجرایی خواهد شد که یکی از این دو برنامه برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی شهرهای خواهر خوانده اصفهان است.

وی ادامه داد: حرکتها و برنامه‌هاى فرهنگى اجتماعى، اقتصادى و علمى مى‌توانند بین شهرهاى خواهرخوانده دستاوردهایى داشته باشند و چندین شهر را درگیر کنند و امسال از عید نوروز با جشنواره فرهنگى خواهرخوانده‌ها این موضوع کلید خورد و در برنامه اخیر نیز فدراسیون ورزشهاى جانبازان و معلولان ورود کرده و حوزه معاونت فرهنگى اجتماعى نیز فعال شده است. ‌‌

وی به توافقنامه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این توافقنامه به منظور گسترش فعالیت شهرداری اصفهان در زمینه توسعه فضاهای ورزشی و برگزاری مسابقات صورت گرفت تا توسعه ورزش جانبازان و معلولان را به دنبال داشته باشد.

تحویل پور افزود: تجربه اصفهان در برگزاری رقابتهای ورزشی جانبازان و معلولان کشورهای اسلامی که در سال ۸۵ و به مناسبت پایتختی فرهنگی اصفهان در جهان اسلام برگزار شد به طور قطع به برگزاری مطلوب این رقابتها کمک خواهد کرد.

مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در رشته های والیبال نشسته، تنیس روی میز و تیراندازی در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۷ تا ۲۲ شهریور در اصفهان برگزار خواهد شد.

امانت داری و اخلاق مداری