همايش ملي همياران پليس، در اصفهان برگزار مي شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان -معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از برپايي 'همايش ملي همياران پليس' در يكي از روزهاي هفته ناجا سال جاري در اصفهان خبر داد.
همايش ملي همياران پليس، در اصفهان برگزار مي شود
به گزارش روز يكشنبه پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ' جهانگير كريمي' اظهار داشت: در آخرين جلسه شوراي سياستگذاري آموزش و پرورش و نيروي انتظامي استان در باره برپايي همايش ملي همياران پليس در شهر اصفهان هماهنگي لازم صورت گرفت و انشاء الله اين تجمع بزرگ در هفته ناجا در اين شهر تاريخي برگزار مي شود.
وي افزود: همچنين در اين جلسه پيرامون گردهمايي فرهنگ ياران ترافيك با حضور فرهنگيان استان، نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعي در مدارس اصفهان و شهرستان هاي تابع، برپايي نمايشگاه فعاليت هاي ناجا متناسب با فضاي تعليم و تربيت در مدارس و راه اندازي پارك آموزش ترافيك در اردوگاه دانش آموزي شهيد بهشتي طي ايام هفته ناجا 90 بحث و تبادل و نظر شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، بررسي موضوع بازگشايي مدارس در اول مهر 90 و برنامه هاي ويژه پليس در اين ايام و همچنين اجراي طرح جامع پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در محل اردوگاه دانش آموزي شهيد بهشتي اصفهان را از ديگر مباحث مطروحه در جلسه مزبور بيان كرد.
سرهنگ كريمي، شوراي سياستگذاري آموزش و پرورش و نيروي انتظامي را يك فرصت بسيار مغتنم علمي و كاربردي براي اين دو دستگاه موثر در جامعه توصيف كرد و افزود: همكاري اين دو نهاد تاثير گذار، آرامش و آسودگي خاطر خانواده ها را بدنبال خواهد داشت.
وي تصريح كرد: همكاري خوبي بين دو نهاد نيروي انتظامي و آموزش و پرورش در استان اصفهان وجود دارد و هر دو توانسته اند با از ظرفيت هاي يكديگر در جهت كاهش آسيب ها و انحرافات در نسل جوان جامعه و ايجاد زمينه رشد و تعالي آنان گام بردارند.