رکورد شکنی در صرافی‌های اصفهان/ سکه طرح قدیم ۵۱۶ هزار تومان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: به دنبال افزایش قیمت جهانی طلا؛ بانک مرکزی امروز نرخ فروش انواع سکه را افزایش داد به نحوی که هم‌اکنون سکه یک بهار آزادی در شعب منتخب بانک ملی ایران در استان اصفهان با قیمت ۴۹۴ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیر صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی این روزها به حدی رسیده است که هر اونس طلا در بورس‌های بین‌المللی به ارزش ۱۸۵۱.۸ دلار مبادله می‌شود.
افزایش نرخ جهانی طلا دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به حساب می‌آید و به دنبال همین نوسانات بانک مرکزی امروز نیز مشابه روزهای گذشته بهای فروش سکه را در شعب منتخب بانک ملی ایران در استان اصفهان افزایش داد.
به دنبال افزایش نرخ جهانی طلا؛ به دستور بانک مرکزی امروز سکه یک بهار آزادی در شعب منتخب بانک ملی ایران در استان اصفهان با قیمت ۴۹۴ هزار تومان فروخته می‌شود که از این نرخ معادل ۴۷۵ هزار تومان به عنوان ارزش پایه و ۱۹ هزار تومان مالیات برارزش افزوده از مشتریان اخذ می‌شود.
نیم سکه بهار آزادی نیز با ارزش پایه ۲۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و مالیات بر ارزش افزوده ۹ هزار و ۵۰۰ تومانی با نرخ نهایی ۲۴۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین ربع سکه امروز با نرخ پایه ۱۲۵ هزار تومان و ارزش افزوده ۵ هزار تومانی با نرخ نهایی ۱۳۰ هزار تومان در شعب منتخب بانک ملی ایران در استان اصفهان فروخته می‌شود.
امروز با افزایش نرخ جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی؛ قیمت انواع سکه در بازار آزاد و صرافی‌های اصفهان افزایش یافت به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۵۱۶ هزار تومان، طرح جدید ۵۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۶ هزار تومان و ربع سکه نیز ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
همچنین امروز هر قطعه سکه یک گرمی ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.