حضور بازيگران سينما در «بفرماييد شام ايراني»

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

بيژن بيرنگ كه كارگرداني «بفرماييد شام ايراني» را بر عهده دارد، گفت: «بفرماييد شام ايراني» در حال حاضر در انتظار گرفتن مجوز از وزارت ارشاد و گذر از پروانه نمايش است.

كارگردان «بفرماييد شام ايراني» در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: بعد از گرفتن مجوز از وزارت ارشاد «بفرماييد شام ايراني» كه به سفارش شبكه نمايش خانگي تهيه شده است، در بازار عرضه مي‌شود.

وي در ادامه درباره اينكه «بفرماييد شام ايراني» ادامه‌دار خواهد بود يا خير؟ خاطرنشان كرد: سري اول اين مجموعه كه شامل چهار قسمت ـ يك دسته آقايان و يك دسته خانم‌هاست ـ تهيه شده ولي اميدواريم كه ادامه‌دار شود.

بيرنگ درباره‌ي تفاوت‌ها و جذابيت‌هايي كه «بفرماييد شام ايراني» بايد داشته باشد تا مخاطبان مشتاق آن را خريداري كنند،‌ يادآور شد: با توجه به اينكه اين مجموعه به سفارش شبكه خانگي نمايش تهيه شده است، پس بايد آن ‌قدر جذاب و متفاوت باشد كه مردم آن را خريداري كنند. اما در كل فرم اصلي برنامه‌هاي آشپزي در همه جاي دنيا ثابت است؛ يعني صاحب خانه آشپزي مي‌كند و از ميهمانان خود پذيرايي مي‌كند و اين ميهمانان هستند كه به او امتياز مي‌دهند.

وي افزود: تفاوت «بفرماييد شام ايراني» نسبت به نمونه‌هاي معمول كه پخش شده است مي‌تواند در فضاي جديد، نبود صدايي كه دائم ديگران را مسخره مي‌كند، شركت بازيگران سينما و تلويزيون، ورزشكاران و خوانندگان باشد.

***

بيرنگ در گفت‌وگويي كه پيش از اين با خبرنگار ايسنا داشت، اظهار كرده بود: هيچ ادعايي نداريم كه قرار است در شكل اصلي اين برنامه تغييرات اساسي نسبت به نمونه‌هاي معمول كه پيش از اين توليد و پخش شده اتفاق بيفتد.

به گزارش ايسنا، «بفرماييد شام ايراني» به كارگرداني بيژن بيرنگ و تهيه‌كنندگي موسسه سينماچهار،‌ به سفارش شبكه نمايش خانگي تهيه شده است كه پس از گرفتن مجوز از و زارت ارشاد در بازار عرضه مي‌شود.