آمادگي استانداري‌ها براي ايجاد 2.5 ميليون فرصت شغلي در سراسر كشور

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران- وزير كشور گفت: استانداري‌ها و دستگاه‌هاي مختلف براي ايجاد 2.5 ميليون فرصت شغلي به آمادگي لازم رسيده اند.
آمادگي استانداري‌ها براي ايجاد 2.5 ميليون فرصت شغلي در سراسر كشور
به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت،' مصطفي محمدنجار ' افزود: پيش نويس 2.5 ميليون فرصت شغلي كه به عنوان فرصت شغلي پايدار تعريف شده، در بخش ملي، استاني و دستگاهي تهيه شده و استانداران و دستگاه ها كاملا توجيه و درحال پياده كردن برنامه‌ها هستند.
وي اظهار داشت: با توجه به اينكه وظايف هماهنگي و اجرايي اين طرح عظيم ملي به استانداري ها واگذار شده، هم اكنون آمادگي خوبي در استان ها به وجود آمده است.
وزير كشور افزود: همايش هاي متعددي هم با حضور استانداران برگزار شده و حتي در اين گردهمايي‌ها، رييس جمهوري، معاون اول رييس جمهوري و وزراي مربوطه نيز حضور داشته اند و استانداري‌ها براي اجراي اين طرح به آمادگي لازم دست يافته اند و آشنايي كافي در اين زمينه دارند.
محمدنجار در پاسخ به سوالي درباره ميزان موفقيت استان ها در اجراي مصوبات سفرهاي استاني هيات دولت نيز گفت: به طور طبيعي كار اجرايي با مشكلات خاص خود روبروست اما آنچه مسلم است اين كه سفرهاي استاني دولت يك تحول عظيم و انقلابي در كار اجرايي كشور است.
وزير كشور تصريح كرد: خوشبختانه استان‌ها در اجراي مصوبات دور اول بالاي 95 درصد موفقيت داشته و در دور دوم و سوم هم پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته اند و در حال طي كردن روند اجراي مصوبات هستند.