نجات معجزه آسای ۳۳ مسافر پس از آتش‌سوزی یک اتوبوس

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا‌: مسافران خوش شانس يك دستگاه اتوبوس مسافربری كه بر اثر نقص فنی در يكی از محورهای ارتباطی استان اصفهان دچار سانحه آتش سوزی شده بودند، به طور معجزه آسايی نجات يافتند.

به گزارش ایمنا سرهنگ علی نيكبخت در تشريح جزييات اين حادثه اظهار داشت: عصر روز ۱۷ مرداد ماه سال جاری از وقوع آتش سوزی يك دستگاه اتوبوس مسافربری در كيلومتر ۷ جاده نايين _ يزد اطلاع حاصل گرديد كه سريعا ماموران پليس راه به همراه نيروهای امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يك از مسافران آسيبی وارد نشده و تمامی ۳۳ مسافر اتوبوس مسافربری به طور معجزه آسايی از مرگ حتمی نجات يافتند.
رييس پليس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: راننده اتوبوس حين حركت متوجه آتش سوزی در موتور خودرو شده و بلافاصله اتوبوس را در كنار جاده پارك و تمامی مسافران را پياده می كند كه پس از پياده شدن آخرين مسافر ناگهان اتوبوس مذكور دچار آتش سوزی شده و به طور كامل می‌سوزد.
وی علت اين حادثه را نقص فنی اتوبوس عنوان كرد و اظهارداشت: متاسفانه اتوبوس‌های برخی از شركت های مسافربری از سلامت و ايمنی لازم برخوردار نيستند و همين امر موجب اين چنين اتفاقات در جاده ها می‌شود.
سرهنگ نيكبخت با بيان اين كه اين حادثه اولين حادثه نبوده و پيش از اين هم يك اتوبوس مسافربری دچار حادثه مشابهی در يكی از محورهای ارتباطی استان شده بود، گفت: بايد مسوولان شركت‌های مسافربری اتوبوس‌های خود را معاينه فنی دقيق انجام داده و نسبت به سالم سازی و رفع نواقص و عيوب ناوگان حمل و نقل خود قبل از هرسفری اقدام كنند زيرا درصورت هرگونه اتفاق ناگواری آنها هم بايد پاسخگو باشند./