بسترسازی برای آب‌بازها، خز بازها و موفرفری‌ها

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

سالار شهيدان در آخرين لحظات عاشورا از سپاه کفر خواستند که اگر دين ندارند لااقل آزادمرد باشند! در اين لحظات ناگزيريم از مسئولان نظام بخواهيم اگر دين واحکام الهي و حرمت آنها و فلسفه وجودي نظام اسلامي برايتان مهم نيست لااقل تداوم مناصب فعلي برايتان مهم باشد!

۱- جمهوري اسلامي بر ايمان مردم بنا شده است! اگر ايمان مردم خدشه‌دار گردد آنگاه نظام هم متزلزل خواهد شد و اگر ايمان مردم سست شود آنگاه نظام به سادگي فرو خواهد ريخت!

۲ - اما معلوم نيست که چرا مسئولان ارشد نظام از فهم اين نکته بديهي عاجزند؟ آيا مساله پيچيده است (که نيست!) يا عزيزان خود را به نفهميدن و تغافل زده‌اند؟

۳- آنچه اين روزها در قالب آب‌بازي مختلط دختران و پسران فاسد در يکي از پارکهاي تهران، تجمع مشتي لاابالي در پارک پرديسان، گردهمايي مختلط فاسدان منحرف و موفرفري در يکي ديگر از پارکهاي تهران، جشن‌هاي مبتذل موسوم به انتظار در جنوب شهر تهران و... يکي پس از ديگري به جامعه عرضه مي‌شود حداقل نماد اين غفلت يا تجاهل مسئولان عاليرتبه اجرايي، قضايي و تفنيني مملکت در خصوص مباني نظام اسلامي است!

۴- بنا به گفته دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور ۷/۶۲ درصد از زنان موجود در سطح شهر تهران در اسفندماه سال ۸۸ حدود شرعي و پوشش را رعايت نمي‌کرده‌اند! (حال وضعيت امسال تابستان را حدس بزنيد!) ايشان همچنين از تحقيقي سخن گفته‌اند که بنابر نتايج آن شانس زنان و دختران چادري براي اشتغال بسيار کمتر از زنان و دختران غيرچادري است! به تعبير ايشان جامعه به زنان مي‌گويد اگر خواهان شغل هستيد بايد چادرتان را برداريد!* حال اين واقعيت‌هاي تلخ را با تاکيدات رهبر انقلاب در خصوص چادر مقايسه کنيد که فرموده‌اند: «چادر بهترين نوع حجاب است!» از اين مقايسه چه نتيجه‌اي مي‌توان گرفت؟


5- دشمنان نظام و انقلاب از ترويج مفاسد اجتماعي و فحشا به دنبال تضعيف پايه‌هاي ديني نظامند و هيچ حرامي مانند فساد اخلاقي و فحشا قدرت به فساد کشاندن بنيان‌هاي اعتقادي نظام را ندارد و دشمنان دقيقا از اين راهکار ورود پيدا کرده و جالب آنکه دامنه غفلت يا تجاهل مسئولان ارشد نظام در برابر اين تهاجم اساسي و بسيار خطرناک تا آنجاست که برخي اين عزيزان به تماشاچي بودن صرف بسنده نمي‌کنند بلکه جاده‌صاف‌کن اين تهاجم شده و پول و امکانات کشور را در اختيار اين تهاجم قرار داده‌اند!

6- وقتي در نقش فساد و فحشا در سست کردن و تخريب پايه‌هاي اعتقادي نظام ترديدي وجود ندارد (که بارها دشمنان نظام و انقلاب بر اين مهم صحه گذارده‌اند) آنگاه سکوت کامل و يا همکاري مسئولان نظام با روند گسترش اسفبار فحشا، فساد و منکرات در جامعه چه معنايي خواهد داشت؟ در خوش‌بينانه‌ترين حالت نتيجه آن است که مسئولين را نسبت به اين خطر غافل و جاهل بدانيم ولي نتيجه‌گيري‌هاي واقع‌بينانه‌تري نيز مي‌توان داشت!! آيا همراهي و جاده‌صاف‌کني برخي از مسئولان بلندپايه در مسير تسهيل بي‌عفتي و بي‌حجابي و تبديل آن به يک امر عادي و معمولي در جامعه را نيز بايد به پاي غفلت يا جهل گذاشت؟

7- در صورت تداوم روند فعلي گسترش ثانيه‌اي فساد و فحشا و عادي‌سازي آن، نظام اسلامي نبايد توقع دوام و بقا داشته باشد! چرا که اين روند انهدام کامل پايه‌ها و مباني اعتقادي نظام را هدف گرفته و با کمال تاسف بايستي اذعان کرد تا حدود زيادي نيز به موفقيت رسيده است!

8- سالار شهيدان در آخرين لحظات عاشورا از سپاه کفر خواستند که اگر دين ندارند لااقل آزادمرد باشند! در اين لحظات ناگزيريم از مسئولان نظام بخواهيم اگر دين واحکام الهي و حرمت آنها و فلسفه وجودي نظام اسلامي برايتان مهم نيست لااقل تداوم مناصب فعلي برايتان مهم باشد! چون در صورت ادامه روند فعلي فساد و فحشا ديگر نه از تاک نامي باقي خواهد ماند و نه از تاک نشان!
* ويژه‌نامه عفاف و حجاب روزنامه جوان تيرماه ۱۳۹۰