ماه رمضان امسال بدون نگراني از وضعيت بازار سپري خواهد شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران - معاون اول رييس جمهور گفت:با برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي كه دولت انجام داده و با برپايي نمايشگاه‌هاي اقلام مورد نياز مردم و عرضه محصولات در قالب فروش فوق‌العاده، ماه رمضان امسال بدون نگراني از وضعيت بازار سپري خواهد شد.
ماه رمضان امسال بدون نگراني از وضعيت بازار سپري خواهد شد
به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) به نقل از پايگاه اطلاع ‌رساني رياست ‌جمهوري،' محمدرضا رحيمي'عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظيم بازار، با اشاره به تدابير ويژه دولت براي تنظيم بازار در ايام ماه مبارك رمضان، اظهار داشت:با تلاش‌هاي دولت و با مشاركت مثبت اصناف و اتحاديه‌ها ماه رمضان امسال با سال‌هاي گذشته متفاوت خواهد بود.
وي ابراز اميدواري كرد كه مردم و روزه‌داران عزيز در اين ماه با آسايش خاطر و بدون نگراني به انجام فرائض الهي بپردازند.
در اين جلسه گزارشي از وضعيت بازار و برنامه‌هاي ويژه تنظيم بازار براي ايام ماه مبارك رمضان كه اولين ماه رمضان پس از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها است، ارائه شد و در خصوص عرضه گسترده اقلام و كالاهاي مورد نياز مردم و تخفيف‌هاي ويژه در قالب سبد زنجيره‌اي ماه رمضان بحث و بررسي شد.
در اين نشست همچنين نماينده وزارت بازرگاني از وضعيت مطلوب امسال در موجوديت كالاها خبر داد و گفت: با برنامه‌هاي دولت براي ذخيره‌سازي اقلام و كالاها، مشكلي مبني بر كمبود كالا نداريم.
بحث و تبادل نظر در خصوص طرح ويژه بازرسي و نظارت در ايام ماه مبارك رمضان از ديگر موضوعاتي بود كه در اين جلسه مورد بحث قرار گرفت و در گزارشي اعلام شد كه بازرسين در ايام ماه مبارك رمضان با تمام ظرفيت و با تمركز ويژه بازار را تحت نظارت خواهند داشت.
در اين جلسه وضعيت بازار و توليد برنج نيز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و استانداران گيلان و مازندران به ارائه گزارشي در اين زمينه پرداختند و از افزايش توليد برنج نسبت به سال گذشته خبر دادند.