عزم جدی مجلس برای جلوگیری از نا‌امنی‌ در کشور

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عزم مجلس برای جلوگیری از نا ‌امنی‌ها در خشور جدی است، از تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب ممنوعیت حمل سلاح سرد خبر داد.

محمد اسماعیل کوثری در حاشیه همایش واکاوی پذیرش قطعنامه ۵۹۸ با رویکردی به اندیشه دفاعی حضرت امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نا‌امنی‌های اخیر و اتفاقات ناگوار اخیر در کشور اظهار داشت: مجلس در این خصوص عزم جدی دارد تا با این نا‌امنی‌ها برخورد کند.

کوثری با بیان اینکه در طول روزهای گذشته جلسات خوبی در این خصوص در کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد افزود: نمایندگان در این کمیسیون بدنبال آن هستند تا قانونی به تصویب برسانند که حمل و داشتن سلاح سرد نظیر چاقو نیز جرم محسوب و جزای قضایی داشته باشد.

تلاش برای وحدت اصولگرایان ادامه دارد

در خصوص شرکت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای ارائه یک لیست واحد و همچنین وحدت بین نیروهای اصولگرا ادامه داد.

وی تاکید کرد: مردم باید تلاش کنند تا نمایندگانی را به مجلس بفرستند که حرف اسلام و دین را بزنند و از دغدغه‌های شخصی و حزبی و سلیقه‌ای پرهیز کنند.