هر سه هفته طرح های جدید شهری به بهره برداری می رسد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

با اقدامات انجام شده رهنان از دایره محرومیت خارج شده است
برگزاری ایمنا: شهردار اصفهان با بیان این که امروز دهها پروژه با هزینه بیش از 500 میلیارد ریال به شهروندان اهدا شد، گفت: بیش از ۳۰0 میلیارد ریال از این رقم مربوط به منطقه ۱۱ و مابقی در پروژه های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و سازمان پایانه ها هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۱، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و سازمان پایانه ها با اعلام این مطلب اظهار داشت: آگاهی بخشیدن و اطلاع رسانی از تغییرات  و تحولات سطح شهر به شهروندان از مهمترین اهداف برگزاری مراسم افتتاحیه در هر منطقه می باشد.
وی با تاکید بر این که مناطق ۱۴ گانه شهرداری هر سه تا چهار هفته یک بار اقدام به برگزاری مراسم افتتاحیه می نمایند، یادآور شد: در مراسم افتتاحیه قبل ۸۱ پروژه در منطقه هشت اصفهان به بهره برداری رسید و در این دوره نیز بیش از ۳۰ پروژه در منطقه ۱۱ افتتاح شد.
شهردار اصفهان به اجرای ۲۴ پروژه دیگر در آینده در این منطقه اشاره و اذعان کرد: با اقدامات انجام شده در منطقه ۱۱ می توان ادعا کرد رهنان از دایره محرومیت خارج شده است.
وی با تاکید بر این که اجرای این تعداد پروژه نشان از همکاری و حمایت خوب شهروندان از شهرداری دارد، تصریح کرد: امید است با همکاری بیشتر همشهریان و نظارت آنها بر اقدامات شهرداری هر روز بیشتر از قبل راه توسعه را برای مردم شهر اصفهان فزاهم نماییم.
دکتر سقائیان نژاد در ادامه با بیان این که رهنان در حال حاضر روی ریل توسعه حرکت می کند، اظهار داشت: به یاری خداوند در مناطق محروم شهر اصفهان محور توسعه شکل گرفته چرا که این حق شهروندان این مناطق است که همانند شهروندان دیگر مناطق از امکانات شهری استفاده نمایند.
وی در ادامه به پروژه های اجرا شده توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اشاره و با بیان این که شهروندان از بازار های روز این سازمان استقبال خوبی داشته اند، خاطر نشان کرد: بازار های روز این سازمان اجناس را با قیمتی کمتر و کیفیتی بهتر در اختیار شهروندان قرار می دهند.
شهردار اصفهان با اشاره به این که در حال حاضر رفاه نسبی در این زمینه برای شهروندان اصفهانی حاصل شده است، تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان سال جاری با احداث مجموعه های بیشتری با این ویژگی ها گامی پایدار در جهت رفاه حال شهروندان برداریم این در حالیست که در این زمینه هنوز در اول راه قرار داریم و نیاز است اقدامات بیشتری در این راستا انجام شود.