استاندار اصفهان: تعامل دستگاههاي اجرايي و سازمان دارايي استان خوب است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- استاندار اصفهان گفت: استانداري و ديگر دستگاههاي اجرايي استان با سازمان امور اقتصادي و دارايي روابط و تعامل خوبي دارند.
استاندار اصفهان: تعامل دستگاههاي اجرايي و سازمان دارايي استان خوب است
به گزارش ايرنا، 'عليرضا ذاكر اصفهاني' روز جمعه در بازيد از سازمان امور اقتصادي و دارايي استان اصفهان افزود: رضايت نسبي بين بدنه اجتماعي، سرمايه گذار و مجموعه هايي كه با اين سازمان در ارتباط هستند، وجود دارد.
وي با بيان اينكه در حال حاضر شرايط خوبي بر مناسبات اداره امور مالياتي حاكم است، اضافه كرد: شيوه ها و مديريت نوين و استفاده از ابزارهاي جديد از قبيل كامپيوتري كردن سيستم و توجه به موضوع آي تي شرايط بهتري براي سازمان هاي مالياتي ايجاد كرده است.
ذاكر اصفهاني، هوشمندي سيستم هاي موجود را از هر نظر در بخش رعايت اعتدال و عدالت حائز اهميت دانست.
وي اضافه كرد: رفت و آمد كمتر در محيط اداري براي مسوولان و كارمندان اين مجموعه كه با جمعيت زياد مردم روبرو هستند سبب رضايت بخشي نسبي شده است كه بايد توسعه يابد.
وي با بيان اينكه امسال از سوي مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است، تصريح كرد: امسال بايد با تلاش جهادگونه استان و كشور را توسعه داد و مشكلات را حل كرد.
استاندار اصفهان خواستار حل مشكلات در مسير اقتصادي استان شد و افزود: استان اصفهان داراي سرمايه گذاران فراوان است كه آمادگي خود را براي امر سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اعلام كرده اند.
ذاكر اصفهاني ادامه داد: وجود موانع سرمايه گذاري سبب مشكلات فراوان براي سرمايه گذاران شده است كه بايد آنها را حل كرد.
وي خاطر نشان كرد: در استانداري اصفهان ستاد هماهنگي فرمان جهاد اقتصادي ايجاد شده است كه در اين ستاد مسايل و مشكلات مورد بررسي قرار مي گيرد و براي آن چاره انديشي مي شود.
استاندار اصفهان از واحد خدمات موديان جهت ثبت نام اظهارنامه مالياتي در سازمان امور اقتصاد و دارايي بازديد كرد.