اسامي شهداي حادثه اخير در شمالغرب كشور

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران - سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر مقابله با عوامل و گروهك‌هاي ضدانقلاب، امروز (جمعه) اسامي شهداي حادثه اخير در سردشت واقع در شمالغرب كشور را اعلام كرد.
اسامي شهداي حادثه اخير در شمالغرب كشور
به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: در ادامه عمليات تعقيب و مقابله با گروهك تروريستي پژاك در شمالغرب كشور و در پي برخورد خودروي حامل تعدادي از رزمندگان اسلام با مين، سرهنگ پاسدارعاصمي و چند تن ديگر از پاسداران اسلامي به شهادت رسيدند.
در اين اطلاعيه آمده است: حافظه تاريخي انقلاب و ملت ايران گواهي مي‌دهد كه پاسداران انقلاب اسلامي در 33 سال گذشته از همان روزهاي آغازين استقلال نظام اسلامي براي برقراري امنيت و آرامش در خطه غيور و شهيدپرور كردستان و آذربايجان غربي شهداي فراواني را تقديم اسلام و انقلاب كرده‌اند و بي‌ترديد جانفشاني و شهادت اين عزيزان بار ديگر رسوايي ضدانقلاب و ناكامي دشمنان فرامنطقه‌اي را رقم خواهد زد.
براساس اين گزارش، اسامي شهداي اقدام تروريستي ضدانقلاب در منطقه مرزي آلواتان و سردشت بدين شرح اعلام شد:
برادر پاسدار' عباس عاصمي'، برادر پاسدار' علي اكبر جمراسي'، برادر پاسدار' محمود احمدي‌تبار'، برادر پاسدار 'موسوي نژاد' ، برادر پاسدار' مهدي خبير' و برادر پاسدار 'روح الله صحرايي'.
شايان ذكر است، مراسم تشييع پيكرهاي مطهر اين شهيدان فردا(شنبه) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.