کمبود اعتبار سد راه پروژه مترو اصفهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري ايمنا: مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان با اشاره به اين كه پروژه قطار شهري با جديت در حال پيشرفت است، اظهار داشت: در صورت خريداري واگن ۱۰ كيلومتر از پروژه قطار شهري به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايمنا، مهندس عبدالجواد زعفرانی اصفهان در بازديد فرمانده نيروي انتظامي از پروژه قطار شهري با بيان اين مطلب افزود:كلانشهر اصفهان در اجرای طرح های عظیم و هدفمند عمرانی  که منجر به اصلاح ساختار و تحکیم بنیانهای نظام شهری می شود گام های بلندی برداشته و در این راستا اجراي پروژه قطارشهري با تمام تلاش این سازمان در حال پيشرفت است .
وي بزرگترين مشكل اجرای پروژه قطار شهری اصفهان را کمبود اعتبار دانست و افزود: در حال حاضر ۱۰ كيلومتر از پروژه قطار شهري ريل گذاري و تمامي ايستگاههاي آن نيز تكميل و آماده بهره برداري است.
مدير عامل سازمان قطارشهري اصفهان در خصوص خريد واگن هاي قطار شهري تصريح كرد: براي خريد واگن با دولت در حال مذاكره هستيم كه از چه طريقي خريداري صورت گيرد.
زعفراني تاكيد كرد: با خريد واگن شهروندان اصفهاني مي توانند از اين پروژه عام المنفعه استفاده نمایند.
در این دیدار سردار کرمی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن بازدید از روند عملیات اجرایی مترو با تشکر از زحمات شبانه روزی سازمان قطار شهری بر لزوم تسریع در اتمام این پروژه مهم تاکید كرد و گفت:با توجه به وضعیت فعلی آلودگی هوای شهر، به کار‌گیری تمام ظرفیت حمل‌ونقل عمومی از قبيل مترو لازم و ضروري است.
وي با اشاره به تاثير مثبت راه اندازي مترو در حمل و نقل شهري اظهار اميدواري كرد با راه اندازی مترو شاهد تاثیر مثبت حمل و نقل شهری، کاهش بار ترافیکی و آلاینده های زیست محیطی باشیم.