۱۱ هزار واحد مسکن مهر در اصفهان بهره‌برداری می‌رسد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

افتتاح نمادین بیش از یکهزار واحد مسکونی مهر در کاشان
خبرگزاری ایمنا: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۱هزار واحد مسکونی به زودی در سطح استان در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله و خودمالکین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا محمود محمودزاده با اشاره
” قریب هشت درصد مسکن مهر کل کشور در استان اصفهان در حال اجراست “
به تعهد استان مبنی بر بهره‌برداری از هفت هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تا پایان تیرماه اظهار داشت: در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله و خودمالکین هشت هزار و ۱۴۷ واحد قابل بهره‌برداری است.
وی افزود: از این تعداد بیش از یک هزار واحد در شهر کاشان به صورت نمادین
” اردیبهشت‌ سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور، ۲۲ هزار واحد به بهره‌برداری رسید و برای دومین بار ۱۱هزار و ۲۹۴ واحد به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع تعداد کل واحدها ۳۳ هزار و ۲۹۴ واحد خواهد شد “
افتتاح می‌شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: دو هزار و ۳۴۳ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۸۰۴ واحد نیز در قالب خودمالک در شهر جدید بهارستان آماده افتتاح است که در مجموع ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد است.
وی تعداد کل واحدهای ساخته شده توسط دولت تا قبل از اجرای طرح مسکن مهر در استان را ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: بعد از اجرای این طرح عظیم ملی در اردیبهشت‌ سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور، ۲۲ هزار واحد به بهره‌برداری رسید.
محمودزاده ادامه داد: برای دومین بار ۱۱هزار و ۲۹۴ واحد به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع تعداد کل واحدها ۳۳ هزار و ۲۹۴ واحد خواهد شد.
وی با اشاره به این که قریب هشت درصد مسکن مهر کل کشور در استان اصفهان در حال اجراست، اظهار داشت: از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد در دست اجرا در کشور بیش از ۱۴۰ هزار واحد در استان اصفهان در دست ساخت است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی
” از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد در دست اجرا در کشور بیش از ۱۴۰ هزار واحد در استان اصفهان در دست ساخت است “
استان اصفهان تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر مرهون تلاش شبانه‌روزی مجموعه تعاونی‌ها، انبوه‌سازان، مشارکت مردم، مسوولان استان و دستگاه‌های اجرایی بوده که در طول چند سال اخیر امروز به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به توجه جدی دولت برای تامین مسکن مردم یادآور شد: دولت در مسکن مهر علاوه بر اعطای زمین رایگان و تسهیلات قرض الحسنه، تامین خدمات زیربنایی و ساخت فضاهای روبنایی را نیز مورد توجه قرار داده و در پروژه‌های در دست افتتاح مشکلی بابت انشعابات آب، برق و گاز وجود ندارد.