كارآگاهان پليس از يك سرقت مسلحانه در اصفهان پيشگيري كردند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان با هوشياري و عكس العمل سريع، سارق مسلحي كه قصد سرقت از يك طلافروشي داشت را با شليك گلوله دستگير كردند.
كارآگاهان پليس از يك سرقت مسلحانه در اصفهان پيشگيري كردند
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ 'حسين حسين زاده' رييس پليس آگاهي استان اصفهان روز دوشنبه اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه يكي از مجرمان سابقه دار كه به تازگي از زندان آزاد شده قصد دارد با سرقت يك خودرو تند رو، طلا فروشي را در محله اي در اصفهان مورد دستبرد مسلحانه قرار دهد، ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس وارد عمل شدند.
وي افزود: گروهي از حرفه اي ترين كارآگاهان پليس آگاهي با بكارگيري اقدامات خاص پليسي و در تحقيقات ميداني، محلي كه قرار بود سرقت خودرو اتفاق بيفتد را شناسايي و به آنجا اعزام شدند.
اين مقام مسئول اضافه كرد: به محض ورود به صحنه، متهم خود را در محاصره ماموران ديد و براي فرار قصد زير گرفتن يكي از ماموران را داشت كه با رعايت قانون بكارگيري سلاح توسط يكي از كارآگاهان مجروح و متوقف شد.
رييس پليس آگاهي استان گفت: متهم مجروج بلافاصله به بيمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت و در اعترافات اوليه خود صراحتاً به قصد مجرمانه خود اقرار كرد.
وي اضافه كرد: متهم چندين سابقه سرقت مسلحانه ديگر در پرونده خود دارد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين اقدام به موقع پليس يك سرقت مسلحانه را خنثي كرد، افزود: در بازرسي از خودروي متهم يك قبضه سلاح كمري و چهار فشنگ جنگي كشف و ضبط شد.