محورهاي مواصلاتي استان اصفهان پنج كشته و هشت مجروح داشت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان-سرپرست مركز اطلاع رساني پليس اصفهان،گفت:در طي 48ساعت گذشته، هفت حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان رخ داد كه اين حوادث پنج كشته و هشت مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،'مصطفي صادقيان' اظهار داشت: چهار مورد از اين حوادث واژگوني خودرو ، دو مورد برخورد خودرو با خودرو و يك مورد نيز برخورد خودرو با عابر بوده است.
سرپرست مركز اطلاع رساني پليس استان اصفهان علت برخي از حوادث كه منجر به واژگوني خودروها شده است را عدم رعايت برخي نكات ايمني توسط راننده ها بيان كرد.
وي تصريح كرد:محورهاي مواصلاتي استان اصفهان، كويري و كفي هستند و اكثر رانندگاني كه از شمال به جنوب سفر مي كنند بايد از اين استان عبور كنند.
وي افزود: اين رانندگان هنگامي كه به جاده هاي كويري و كفي استان اصفهان مي رسند بر اثر خستگي و خواب آلودگي خودروي آنان واژگون و يا دچار حادثه مي شود.
صادقيان به رانندگاني كه قصد سفر و يا گذر از اين استان را دارند توصيه كرد: براي پيشگيري از حوادث تلخ و ناگوار و جبران ناپذير سعي كنند دقايقي را در اين شهر به استراحت بپردازند تا باتجديد قوا و توان كافي بتوانند در ادامه سفر رانندگي كنند.