پلیس به پارک های اصفهان آمد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: گشت انتظامي ويژه پارك براي اولين بار در شهر اصفهان و با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري، معاون خدمات شهری شهرداری و تعدادي از مسئولان نظامي، انتظامي و شهري در يكي از پارك هاي استان اصفهان فعاليت خود را به طور رسمي آغاز كرد.

به گزارش ایمنا، جهانگير كريمي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در خصوص اجرای این طرح گفت: گشت انتظامي ويژه پارك يكي از طرح هاي خوب پليس استان در راستاي خدمت گذاري به مردم شريف و با فرهنگ اصفهان است.
وي افزود: از آنجا كه استان اصفهان از نظر داشتن فضاهاي سبز و پاركها و تفريحگاه ها يكي از غني ترين استان ها به شمار مي آيد و مردم اين استان هم چه در فصل تابستان و چه در ساير ايام سال به خوبي از اين فضاها استفاده مي كنند به همين جهت پليس توجهي ويژه به اين موضوع كرده و برحسب نياز گشت ويژه اي را براي تامين امنيت و آرامش اين محيط ها راه اندازي نموده است.
اين مقام مسئول گفت: اين گشت براي مرحله اول در ۲۰ پارك شهر اصفهان مستقر شده و با جرايم مشهود چون توزيع مواد مخدر، قمار بازي، سگ گرداني، درگيري، شرارت، مزاحمت براي نواميس مردم، و اعمال خارج از شئونات اخلاقي برخورد خواهد كرد.
معاون اجتماعي استان خاطر نشان كرد: پليس براساس احساس نياز جامعه طرح هاي ويژه اي را به اجرا مي گذارد كه به زودي موارد ديگري نيز در همين راستا اجرا و به اطلاع عموم مردم مي رسد.
۵۹/