جريان انحرافي از هم اكنون طومار خود را درهم پيچيده بداند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول در نيروهاي مسلح تاكيد كرد: جريان انحرافي از دامي كه با ناشيگري در مسير شوم خود پهن كرده‌اند به سلامت عبور نخواهند كرد و از هم اكنون بايد طومار خود را در هم پيچيده شده بدانند.

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، يك مقام مسئول در نيروهاي مسلح در واكنش به گفته‌ها و اظهارات سركرده جريان انحرافي، اظهار داشت: ملت انقلابي ايران اسلامي همانگونه كه رهبر عزيز ما فرمودند، از خدمت و كار حمايت مي‌كنند و جريان اصول‌گرايي در پي حفظ آقاي رييس‌جمهور است اما در برخورد با نفوذي‌ها و جريان انحرافي ترديد ندارد و تلاش مي‌كند تا دولت خدمتگزار در ذهن مردم همچنان پاكدست و محبوب باقي بماند.

اين مقام نظامي افزود: فتنه 88 و اعوان و انصار آن و جريان انحرافي در واقع يك روح هستند كه در دو كالبد و مقطع زماني متفاوت در صحنه جاري شده‌اند كه با نگاهي طعمه‌گونه به مناصب حكومتي، در پي دستيابي به قدرت هستند. رهبري معظم انقلاب اسلامي شاخص‌ها را روشن فرموده‌اند، كساني كه با بيگانگان در خارج از مرزها در ارتباطند و يا براندازي در افكار حزبي و برنامه‌هايشان مشاهده شده باشد، از نظر امت و امام مردودند.

وي در ادامه تصريح كرد: از منظر وفاداران انقلاب و نظام، جريان انحرافي، فتنه 88 و سران افراطي آن، حلقه‌هاي زنجيره‌اي هستند كه سر آن در دست دشمنان اسلام و ضدانقلاب در اتاق‌هاي فكر نظام سلطه و صهيونيسم بين‌المللي است، در عين حال ملت هوشيار ما به كساني كه تا ديروز و حتي حال حاضر كماكان مستقيم يا غير مستقيم از جريان فته حمايت و جانبداري مي‌كنند، مجال سوء‌استفاده از موضوعات اخير را نخواهد داد.

اين مقام نظامي ادامه داد: اين افراد و گروه‌ها بدانند جايي در مديريت عاليه كشور ندارند و ملت براي هميشه آنها را طرد كرده و بديهي است نيروهاي انقلاب با حساسيت مراقب حركات و سكنات آنها هستند.

وي خاطرنشان كرد: جريان انحرافي و فتنه جديد تلاش مي‌كند خود را به نسخه‌اي با ظرفيت بيشتر و عملياتي‌تر از فتنه 88 برساند. اما اين خيال شوم را مانند اسلاف خود به بايگاني تاريخ خواهد برد و مردم هوشيار ايران با عبرت از سرنوشت آنها از گذرگاه‌هاي سخت عبور مي‌كنند و همچنان در صراط مستقيم انقلاب و رهبري ثابت قدم باقي خواهند ماند.

اين مقام مسئول با اشاره به طرح بعضي موضوعات انحرافي عليه امنيت ملي، گفت: ملت ايران فرزندان خود را به جبهه و ميدان‌هاي سخت و طاقت‌‌فرساي دفاع از اسلام و مقابله با متجاوزين و بيگانگان نفرستاد تا عده‌اي ميراث‌خوار جانفشاني‌ها و خون‌هاي مقدس بر زمين ريخته آنان شوند و گستاخي را به آنجا برسانند كه به يادگاران دفاع مقدس و امنيت، اهانت روا دارند و در پي حذف گفتمان انقلاب و رهبري و روحانيت و مرجعيت و ولايت فقيه باشند.

اين مقام نظامي افزود: توصيه برادرانه داريم به آنهايي كه دنباله‌رو ليدرهاي جريان انحرافي قرار گرفته‌اند، كه دنيا و آخرت خود را فداي اميال ناصحيح ديگران نكرده و حركت خود را در چارچوب آموزه‌هاي اسلام ناب و ولي فقيه زمان قرار دهند و از سرنوشت آنان كه جذب راه‌هاي انحرافي و فتنه‌انگيز و كانون‌هاي فاسد قدرت و ثروت شدند، عبرت بگيرند.

وي با برشماري شباهت‌هاي جريانات انحرافي و فتنه‌گر در رويارويي با انقلاب و نظام تصريح كرد: فتنه‌گران 88 و جريان انحرافي امروز در واقع دو روي يك سكه و قطعه‌اي از پازل مهندسي شده توسط اتاق‌هاي فكر استكباري و صهيونيستي و ضد انقلاب داخلي و خارجي براي اجراي پروژه حذف نظام، ولايت فقيه و گرفتن روح انقلاب و اسلام از كشور و نهايتا تغيير ماهيت جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌روند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: بي‌دليل نيست كه سردمداران جريان انحرافي، در هنگام قداره‌كشي فتنه‌گران و آشوب‌طلبان مزدور آمريكا و رژيم صهيونيستي خود را به خواب زده بودند و هنوز هم سكوت اختيار كرده‌اند.

وي در ادامه سخنانش گفت: به راستي كدام موضع صريح، روشن و بصيرت‌افزايي از اين جريان نسبت به فتنه‌گران 88 كه با آبرو و حيثيت نظام به جدال برخاستند سراغ داريد. همچنين اين سؤال مطرح است كه تلاش براي جذب عناصر مسئله‌دار ذي‌نفوذ در داخل و خارج كشور، آن هم به بهانه بالا بردن تعداد آراء انتخاباتي، با كدام منطق انقلابي سازگاري دارد؟

اين مقام نظامي در پايان تاكيد كرد: نقد و افشاي مباني و عقبه‌هاي فكري و تاريخي جريان انحرافي، ميرايي اين جريان را زودتر رقم خواهد زد و دستپاچگي و عصبانيت سران اين جريان برابر روشن‌گري‌هاي مراجع معظم تقليد، علما، انديشمندان، آگاهان مسائل روز و دلسوزان كشور ناشي از همين موضوع است و آنچه مسلم است اينكه آنها از دامي كه با ناشيگري در مسير شوم خود پهن كرده‌اند به سلامت عبور نخواهند كرد و از هم اكنون بايد طومار خود را در هم پيچيده شده بدانند، چرا كه دست خدا همواره دستگير انقلاب اسلامي بوده است.
انتهاي پيام/