افزایش 33 درصدی مددجویان زندان‌های اصفهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: آمار زندانیان استان اصفهان 33 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضان امیری با اعلام این خبر افزود: آمار زندان‌های استان اصفهان نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بحث مهم تراکم جمعیت در زندان‌های استان اصفهان اظهار داشت: اکثر زندان‌های استان به دلیل فرسودگی و قدمت چندین ساله جوابگوی آمار فعلی نیست.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه اقداماتی به منظور کاهش تراکم زندان‌های استان انجام گرفته است، تصریح کرد: به منظور کاهش تراکم آمار اقدامات اساسی و اولیه را در سال گذشته آغاز کردیم و امیدواریم با تلاش و همت دیگر مسئولین استان، از تشدید بحران سخت و جدی تراکم در زندان‌ها در آینده پیشگیری شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اضافه کرد: نیروی انتظامی و مجموعه قوه قضاییه دومقوله بهم پیوسته و وابسته به یکدیگر است که مسئولیت اجرای نظم و عدالت و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و هر کدام متناسب با نیاز جامعه با اقتدار و پشتکار مهم در منویات فرماندهی کل قوا و ولی امر مسئولین رهبر معظم انقلاب ایفای وظیفه می‌کنند.

امیری تاکید کرد: امروز خوشبختانه پلیس با اقتدار و جایگاهی مناسب در سطح جامعه و کشور سربلند و موفق ایفای وظیفه می کند به طوری که تراکم جمعیت و افزایش آمار در زندان‌ها حاکی از تلاش و موفقیت نیروی انتظامی است.