ساماندهي باغات اصفهان در دستور كار جدي قرار گرفت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان گفت: براي جلوگيري از وجود تكرار تجاوز به حريم باغات شخصي، ساماندهي باغات اصفهان در دستور كار جدي شوراي تامين استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، محمد مهدي اسماعيلي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهاني در مورد حادثه اتفاق افتاده در خميني شهر اصفهان و تدابير امنيتي استان اظهار داشت: پس از گزارش چنين حادثه ناگواري در خميني شهر اصفهان، جلسه شوراي تامين استان براي رسيدگي اين پرونده تشكيل شد.
وي با بيان اينكه اين موضوع بسيار نگران كننده براي استان بود، افزود: تمهيدات و پيگيري سريعا از طريق بسيج نيروها صورت گرفت.
معاون سياسي امنيتي استاندار با تاكيد بر اينكه از دلايل بروز اين حادثه در كنار خباثت افراد شرور بي مبالاتي شركت كنندگان در مهماني و نبود ساماندهي مناسب در باغات اين شهرستان بوده است افزود: مردم خميني شهر مردم مذهبي هستند و بروز چنين اتفاقي تا كنون در خميني شهر سابقه نداشته است.
معاون سياسي امنيتي استاندار اظهار داشت: نگراني مردم متدين خميني‌شهر به خاطر مسائل مذهبي بوده و پليس هشت دقيقه بعد از وقوع در صحنه حضور داشته و تعدادي را دستگير كردند.
وي با بيان اينكه تعدادي از عوامل در اين قضيه دستگير شده‌اند، تاكيد كرد: دستگاه قضا به اين پرونده به طور ويژه رسيدگي و در اسرع وقت عاملان اين تجاوز را به اشد به مجازات خواهد رساند.
وي تاكيد كرد: تيم‌هاي مشترك از حوزه‌هاي انتظامي و قضايي در حال بررسي قضيه هستند و برخي از متهمان در فاصله كمتر از 48 ساعت در نقاط مختلف كشور به دام افتادند.
معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان همچنين از ساماندهي باغات اطراف اصفهان و ديگر شهرستانهاي مجاور خبر داد و گفت: پس از وقوع اين حادثه و تشكيل شوراي تامين استان بحث ساماندهي باغات به طور جدي طرح شد.
وي با بيان اينكه در حوزه امنيتي قصد عدم تكرار چنين وقايعي را در باغات اصفهان داريم، گفت: براي جلوگيري از اين اتفاقات تدابيري اتخاذ شده كه باغات ساماندهي و حصاربندي مطمئني داشته باشند.
اسماعيلي با تاكيد بر اينكه برخي سهل انگاري‌ها باعث تجاوز به حريم خصوصي افراد و وقوع چين جرائمي مي‌شود، افزود: امنيت كامل در استان برقرار است و با چنين وقايعي كه به صورت محدود اتفاق مي‌افتد به شدت مقابله مي‌كنيم.
جمعه گذشته تعدادي از اراذل و اوباش با ورود به باغ يك خانواده در اطراف خميني شهر اصفهان كه مهماني مختلط در آن برگزار كرده بودند زنان شركت كننده در مهماني را مورد آزار و اذيت جنسي قرار دادند كه غرور مردم خميني شهر را جريحه دار كرد و واكنش‌هايي در پي داشت.
انتهاي پيام/م10