خودکشی دختر 20 ساله با طناب دار

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: عصر دیروز، دختری 20 ساله در اقدام به خودکشی در خیابان هزارجریب اصفهان، خود را به دار آویخت.

به گزارش ایمنا، حوادث سه روز اخیر در استان اصفهان، جمعا 8 کشته و یکصد و سه مصدوم بر جای گذاشت که حوادث رانندگی در این میان، جان 4 نفر را گرفت و 63 مصدوم به همراه داشت.

*2 نفر بر اثر سقوط و خفگی در چاه فاضلاب روستای ریاخون، جان خود را از دست دادند

ساعت 8:57 روز جمعه 13 خرداد، فردی در چاه فاضلاب روستای ریاخون از توابع شهرستان فلاورجان سقوط کرد و به دنبال آن فرد دیگری برای کمک به او وارد چاه شد که پس از این اتفاق و بیرون نیامدن آنها از چاه، مورد مذکور به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی اطلاع داده شد و یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی درچه به محل حادثه اعزام شد.

بر اساس این گزارش پس از حضور تکنسینهای فوریتهای پزشکی بر بالین مصدومان، هر 2 نفر به علت سقوط در چاه و گاز گرفتگی، دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده بودند.

*5 مصدوم بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید در سه راه رهنان

ساعت 15:30 روز جمعه 13 خرداد، دو خودروی سواری پراید در سه راهی رهنان با یکدیگر برخورد کردند و 5 نفر از سرنشینان آنها مصدوم شدند.

پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی، یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کهندژ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل کرد.

*6 مصدوم بر اثر واژگونی خودرو و سقوط به دره در جاده پونه زار فریدون شهر

ساعت 11:50 روز جمعه 13 خرداد، در جاده پونه زار فریدون شهر اصفهان، روستای دربند، بر اثر واژگونی خودروی سواری و سقوط به دره، 6 نفر مصدوم شدند.

پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی فریدون شهر و بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات فوریتهای پزشکی به این بیمارستان منتقل کردند.

علت این حادثه شیب تند و خاکی بودن جاده گزارش شده است.

*برخورد 2 موتور سیکلت در سمیرم، 4 مصدوم بر جای گذاشت

ساعت 19:24 روز جمعه 13 خرداد، بر اثر برخورد 2 موتور سیکلت در فلکه ساعت سمیرم، 4 نفر مصدوم شدند.

پس از وقوع این حادثه 2 واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی سمیرم بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم منتقل کردند.

*5 مصدوم بر اثر تصادف دو خودروی سواری پیکان و پژو در جاده ی قلعه شور اصفهان

ساعت 00:58 روز شنبه 14 خرداد، تصادف 2 خودروی سواری پیکان و پژو در جاده قلعه شور، پشت بهارستان، 5 مصدوم بر جای گذاشت.

پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی بهارستان و راه آهن اصفهان در صحنه حادثه حاضر شدند و 2 نفر از مصدومان را به صورت سر پایی معالجه کرده و 3 نفر دیگر را به بیمارستانهای الزهرا (س) و شریعتی اصفهان منتقل کردند.

*فوت مرد 60 ساله بر اثر تیراندازی در روستای اصفهانک چادگان

ساعت 1:20 روز شنبه 14 خرداد، در روستای اصفهانک از توابع چادگان، مردی 60 ساله پس از درگیر شدن با یک سارق مسلح، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی و اعزام یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی، فرد فوت شده به بیمارستان 17 شهریور چادگان منتقل شد و مرگ وی مورد تایید قرار گرفت.

*برخورد خودروی سواری سمند به درختی درخیابان جی اصفهان، 6 مصدوم برجای گذاشت

ساعت 1:42 بامداد روز شنبه 14 خرداد، بر اثر برخورد خودروی سواری سمند به درختی در خیابان جی اصفهان، مقابل ایران خودرو، 6 نفر مصدوم شدند.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جی بر بالین مصدومان حاضر شد و آنها را پس از انجام اقدامات فوریتهای پزشکی به بیمارستان صدوقی اصفهان منتقل کرد.

*5 مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی پراید در جاده سمیرم به شهرضا

ساعت 7:53 روز شنبه 14 خرداد، بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر 19 جاده سمیرم به شهرضا، 6 نفر مصدوم شدند که یکی از آنها در بیمارستان جان خود را از دست داد.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، دو واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا و کهرویه در صحنه حادثه حاضر شدند و مصدومان را پس از انجام اقدامات فوریتهای پزشکی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل کردند.

علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خواب آلودگی گزارش شده است.

*یک مصدوم و 2 فوتی بر اثر واژگونی کامیون بنز در جاده شهرضا- آباده

ساعت 11:40روز شنبه 14 خرداد، واژگونی خودروی کامیون بنز پس از تصادف با یک کامیون بنز دیگر، در کیلومتر 15 جاده شهرضا- آباده، 2 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

بر اساس این گزارش پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، یک واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی وشاره به محل حادثه اعزام شد و 2 مصدوم را به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل کرد که متاسفانه یکی از مصدومان در بیمارستان جان خود را از دست داد.

*غذای آلوده، 40 نفر را به بیمارستان فرستاد

ساعت 20:50 روز شنبه 14 خرداد، در تماسی با اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، مسمومیت غذایی 40 نفر از کاروان اعزامی جهرم به مرقد امام خمینی (ره) در مسیر بازگشت در ورودی اصفهان از سمت شاهین شهر، گزارش داده شد.

پس از اعلام این حادثه یک واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی کاوه بر بالین بیماران حاضر شد و پس از انجام اقدامات فوریتهای پزشکی بر روی آنها، به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.

*5 مصدوم بر اثر تصادف پراید با پژو در خیابان ارتش اصفهان

ساعت 00:37 بامداد روز یکشنبه 15 خرداد تصادف پراید با پژو در خیابان ارتش اصفهان، 5 مصدوم بر جای گذاشت.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان و ترمینال صفه به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل کردند.

*5 مصدوم به علت واژگونی رنو در کمربند شمالی شهرستان نجف آباد

ساعت 16:05 روز یکشنبه 15 خرداد، در کمربند شمالی شهرستان نجف آباد اصفهان، یک خودروی سواری رنو واژگون شد و 5 نفر مصدوم بر جای گذاشت.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی نجف آباد به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل کردند.

علت این حادثه سرعت زیاد خودروی رنو گزارش شده است.

*5 مصدوم و یک فوتی بر اثر تصادف پراید و پژو در جاده نایین

ساعت 18:53 روز یکشنبه 15 خرداد، بر اثر تصادف دو خودروی سواری پراید و پژو درجاده نایین، سه راهی جندق، 5 نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی جندق و چوپانان به ترتیب در 30 و 40 کیلومتری محل حادثه  و یک واحد امدادی از هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را به درمانگاه جندق نایین منتقل کردند.

*دختر جوان 20 ساله، خود را به دار آویخت

ساعت 19:59 روز یکشنبه 15 خرداد، در تماسی با اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، خودکشی دختر جوان 20 ساله ای در هزار جریب اصفهان، خیابان شهید خسرو پور، گزارش داده شد.

پس از حضور تکنسینهای فوریتهای پزشکی در محل حادثه، این دختر جوان که خود را به دار آویخته و در همان زمان خودکشی، جان خود را از دست داده بود، به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل شد و مرگ وی مورد تایید قرار گرفت.

*4 مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو آردی در جاده اردستان- نایین

ساعت 4:40 بامداد امروز، بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو آردی در جاده اردستان- نایین، 4 نفر مصدوم شدند.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 2 واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی اردستان و ظفرقند، به صحنه حادثه اعزام شدند و مصدومان را پس از انجام اقدامات فوریتهای پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی اصفهان منتقل کردند.

علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به علت خواب آلودگی گزارش شده است.

*12مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری در اتوبان ذوب آهن اصفهان

ساعت 6:39 صبح امروز، بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری در اتوبان ذوب آهن اصفهان، مقابل زندان دستگرد، 12 نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115)، 4 واحد امدادی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان، خمینی شهر و فلاورجان به صحنه حادثه اعزام شدند و 3 نفر از مصدومان را به صورت سرپایی معالجه و 9 نفر دیگر را به بیمارستانهای امام (ره) فلاورجان، شریعتی و الزهرا (س) اصفهان منتقل کردند.

/