مصطفي كارخانه سرمربي گيتي پسند شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: مصطفي كارخانه به عنوان سرمربي تيم واليبال گيتي پسند منصوب شد تا قطب جديد واليبال ايران به طور رسمي كار خود را آغاز كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، پس از مذاكرات مختلف صورت گرفته بين باشگاه گيتي پسند اصفهان و مصطفي كارخانه، اين مربي هدايت تيم واليبال گيتي پسند را در فصل جديد ليگ برتر بر عهده گرفت.
مصطفي كارخانه كه سابقه قهرماني ايران و آسيا را با تيم پيكان دارد و تيم جوانان را هم صاحب مدال جهاني كرده بود، امسال در معيت تيم گيتي پسند خواهد بود تا در نخستين سال تيم‌داري اين باشگاه اصفهاني در رشته واليبال فعاليت خود را پس از يكسال دوري از ميادين آغاز كند.
اين مربي با باشگاه گيتي پسند به توافق نهايي رسيد و به زودي وي ليست مورد نظر خود را به منظور جذب بازيكنان ارائه ميكند.
از سال 1386 هيچ تيمي از شهر اصفهان در ليگ برتر واليبال حضور نداشت تا با حضور تيم واليبال گيتي پسند در ليگ برتر واليبال به انتظار علاقه‌مندان به اين رشته ورزشي در شهر اصفهان پايان داده شود.
به گزارش فارس، با موافقت هيئت مديره باشگاه، حضور تيم گيتيپسند اصفهان در ليگ برتر واليبال قطعي شد.
پيش از اين گيتيپسنديها به درخواست هيئت واليبال استان اصفهان براي شركت در ليگ اين رشته اعلام آمادگي كرده بودند كه با موافقت هيئت مديره باشگاه و نظر مساعد رئيس فدراسيون واليبال، حضور اين تيم در رقابت‌هاي ليگ 1390 قطعي شد.
اين در حالي است كه اصفهاني‌ها پيش از اين خبر داده بودند در صورت تيم‌داري مردان، تيم واليبال بانوان اين باشگاه نيز در ليگ شركت ميكند.
گيتيپسند سال گذشته نخستين سال تيم‌دارياش را پشت سر گذاشت و تنها در رشته فوتسال در سطح ليگ برتر فعاليت داشت كه با نظر هيئت مديره‌ باشگاه، امسال تعداد تيم‌هاي اصفهانيها در ليگ رشته‌هاي مختلف افزايش پيدا ميكند.