شیشه، شیشه عمر برادر را شکست!

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان قاتلی را که تحت تاثیر توهم ناشی از سوء مصرف شیشه با ضربات کلنگ برادر خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از سه ساعت پس از وقوع قتل دستگیر کردند.

به گزارش ایمنا، حسین حسین زاده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف اصفهان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه جنایت مشخص شد که جسد متعلق به جوانی 24 ساله است که در رختخواب و بر اثر برخورد ضربات جسم سختی به سرش، با طرز فجیعی به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در بررسی ها مشخص شد که پدر و مادر مقتول صبح زود برای اقامه نماز در حالی که فرزندشان خواب بوده از خانه خارج شدند و هنگام بازگشت با جسد بی جان و خون آلود وی مواجه شدند.

حسین زاده گفت: با بکارگیری اقدامات و شگردهای خاص پلیس، مشخص شد برادر مقتول که معتاد و سابقه بیماری صرع نیز دارد، آخرین فردی بوده که در منزل تردد داشته است.

وی با بیان اینکه برادر مقتول برای انجام تحقیقات تکمیلی به آگاهی منتقل شد، افزود: در کمتر از سه ساعت و در بررسی های اولیه انجام شده، وی پس از رویارویی با اسناد و مدارک مستدل به قتل برادر خود اعتراف کرد.

حسین زاده با اعلام اینکه متهم به نام "عباس- ح " با ضربات کلنگ برادر خود را از پای درآورده، در خصوص انگیزه قاتل گفت: طبق گفته های متهم وی تحت تاثیر توهم ناشی از سوء مصرف شیشه و به خاطر کینه قبلی که از برادرش داشته او را به قتل رسانده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

59/