شوراي اداري محل مچ گيري نيست

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- استاندار اصفهان با بيان اينكه شوراي اداراي محل مچ گيري نيست، گفت: در شوراي اداري بايد بحث ها شفاف ارائه شود.
استاندار اصفهان: شوراي اداري محل مچ گيري نيست
به گزارش ايرنا، 'عليرضا ذاكر اصفهاني' روز شنبه در جلسه شوراي اداري استان در تالار شهروند اصفهان، افزود: مديران براي ارائه پاسخ هاي مناسب در شوراي اداري آمادگي داشته باشند.
وي با بيان اينكه نمايندگان به صورت آزادانه مطالب خود را در جلسه شوراي اداراي بيان مي كنند، اظهار داشت: جلسه شوراي اداري در استان اصفهان هرماه برگزار مي شود و اين در حالي است كه در برخي استانها شش ماه يكبار يا سالي يكبار برگزار مي شود.
ذاكر اصفهاني در خصوص اظهارات يكي از نمايندگان اصفهان در مجلس در باره فرماندار اصفهان، اظهار داشت: 'مظفر حاجيان'، فرماندار اصفهان تقاضاي استعفا داد كه بررسي شد و مورد قبول قرار گرفت.
وي ادامه داد: در انتخاب فرمانداران با نمايندگان مجلس تعامل داريم و اين در حالي است كه در قانون به ما هيچ تكليفي نشده است.
استاندار اصفهان با بيان اينكه مديركل سياسي وانتخاب استانداري اصفهان به عنوان سرپرست فرمانداري اصفهان انتخاب شده است، اظهار داشت: مدير كل سياسي و انتخابات استانداري اصفهان فردي متدين و داراي كارنامه اي خوب است.
وي با تاكيد بر اينكه دستگاههاي اجرايي بايد به خوبي وظايف خود را انجام دهند، تصريح كرد: مديران دستگاه اجرايي استان بايد با اعتماد سازي به حل مشكلات بپردازند و با تدبير از تبديل مشكل به بحران جلوگيري كنند.
ذاكر اصفهاني گفت: مشكل خشكسالي بايد توسط جهاد كشاورزي و آب منطقه اي حل شود و بحث اشتغال كشاورزان را نيز دستگاههاي ذيربط حل كنند.
وي با اشاره به اينكه 27 جلسه امسال در خصوص موضوع كشاورزي در استانداري اصفهان برگزار شده است ، اظهار داشت: كميته اشتغال كشاورزان شرق اصفهان در استانداري براي حل مشكلات آنان تشكيل شد.
وي وضعيت استان از نظر نظر امنيت، رفاه و فرهنگ و بهداشت را خوب دانست و افزود: استان در بخش سرمايه گذاري داراي شرايط خوبي است و يك سرمايه گذار براي توسعه فرودگاه اصفهان اعلام آمادگي كرده است.
وي از برخي رسانه هاي استان انتقاد كرد و گفت: رسانه هاي استان فقط افزايش قيمت كالاها را اعلام مي كنند اما بايد انها به سازمان بازرگاني مراجعه و اطلاعات نوسانات قيمت را بگيرند و اطلاع رساني كنند.
ذاكر اصفهاني با بيان اينكه به خاطر افزايش جهاني مواد اوليه شاهد افزايش نرخي برخي كالاها در استان بوديم، اظهار داشت: افزايش جهاني مواد اوليه 20 تا 90 درصد بوده اين در حالي است كه در استان افزايش قيمت 12 تا 19 درصد است.
ذاكر اصفهاني با اشاره به سفر معاون اول رييس جمهور به اصفهان گفت: 22 نامه به معاون اول رييس جمهور در خصوص ورزشگاه نقش جهان، فرودگاه بين المللي، زيرساخت هاي مسكن مهر و ساير بخش ها ارائه شد كه تاكنون به 15 نامه جواب داده شده است.
وي اظهار داشت: در سال 90 نبايد به اعتبارات دولتي چشم داشت و بايد از ظرفيت هاي استان و بخش خصوصي براي توسعه و پيشرفت استان بهره گرفت.