پیر مرد 60 ساله خود را به دار آویخت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: مردی 60 ساله در خوراسگان اصفهان، خیابان طالقانی، اقدام به خودکشی کرد و خود را به دار آویخت.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته در استان اصفهان، هفته‌ای پر حادثه بود که متاسفانه واژگونی خودروها به دلیل رعایت نکردن قوانین و بی‌دقتی رانندگان، علت عمده این حوادث را تشکیل می دهد.

*3 مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی پراید

ساعت 14:31 چهارشنبه 28 اردیبهشت، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور تیران- نجف آباد، 3 نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی، 2 واحد امدادی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی تیران و نجف آباد در صحنه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل کردند.

علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله ی نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو گزارش شده است.

*2 نفر فوتی و 2 مصدوم بر اثر خواب آلودگی راننده در جاده ی اصفهان- اردستان

در حادثه ای مشابه، ساعت 14:10 چهارشنبه 28 اردیبهشت، یک دستگاه خودروی پراید بر اثر خواب آلودگی راننده در جاده‌ی اصفهان- اردستان، 10 کیلومتری شهرستان اردستان، واژگون شد و 2 نفر از سرنشینان آن مصدوم و 2 نفر جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (115) یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی اردستان بر بالین مصدومان حاضر شد و آنها را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان دکتر بهشتی اردستان منتقل کرد.

علت این حادثه عدم توجه کافی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده است.

*فوت پیرمرد 60 ساله بر اثر خودکشی

ساعت 20:50 روز یکشنبه 25 اردیبهشت، یک مورد خودکشی در خیابان طالقانی خوراسگان اصفهان به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی اطلاع داده شد که پس از اعزام یک واحد امدادی از پایگاه شهری اورژانس پیش بیمارستانی خوراسگان بر بالین وی، مرگ او که مردی 60 ساله بود و چندین ساعت از زمان خودکشی او گذشته بود، تایید شد.

*3 مصدوم و 2 فوتی در بلوار آزادگان خمینی‌شهر

ساعت 2:30 بامداد یکشنبه 25 اردیبهشت، بر اثر واژگونی خودروی سواری پیکان در بلوار آزادگان خمینی شهر، 3 نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست دادند.

این گزارش حاکی است پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی، 2 واحد امدادی از پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی خمینی‌شهر و کمربندی، در صحنه‌ی حادثه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل کردند.

*9 مصدوم بر اثر واژگونی پیکان بار در اتوبان فولادشهر- نجف آباد

ساعت 17:22 جمعه 23 اردیبهشت، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان‌بار در اتوبان فولادشهر– نجف آباد، 9 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی، 2 واحد امدادی شامل یک واحد از پایگاه جاده ای اورژانس پیش بیمارستانی نجف آباد در 20 کیلومتری محل حادثه و یک واحد از پایگاه شهری- جاده‌ای فولادشهر در 6 کیلومتری محل وقوع حادثه بر بالین مصدومان حاضر شدند و 2 نفر از آنها را به صورت سرپایی معالجه و 7 نفر دیگر را به بیمارستان شهید مطهری فولادشهر منتقل کردند.

علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو و نقض ماده‌ی 180 قانون راهنمایی و رانندگی مبنی بر ممنوع بودن استعمال دخانیات، استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن در حین رانندگی بوده است.

*5 مصدوم بر اثر تصادف پیکان و پژو در بلوار دانشگاه صنعتی

ساعت 17:16 پنجشنبه 22 اردیبهشت، بر اثر تصادف پیکان و پژو در بلوار دانشگاه صنعتی، 5 نفر مصدوم شدند.

پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی، 3 واحد امدادی از 2 پایگاه شهری اورژانس پیش بیمارستانی خمینی‌شهر و جاده‌ای کمربندی خمینی‌شهر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را به بیمارستان اشرفی این شهرستان منتقل کردند.