شركت برق منطقه اي اصفهان از اتوماسيون صنعتي بومي شده بهره گرفت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- شركت برق منطقه اي اصفهان از اتوماسيون صنعتي بومي سازي شده در بخش سيستم هاي كنترل ( DLC ) بهره گرفته است.
شركت برق منطقه اي اصفهان از اتوماسيون صنعتي بومي شده بهره گرفت
معاون شركت برق منطقه اي اصفهان روز پنجشنبه در حاشيه ششمين نمايشگاه اتوماسيون صنعتي،ابزار دقيق و رباتيك اصفهان به خبرنگار ايرنا گفت:هم اينك سيستم هاي كنترل در پست هاي انتقال فوق توزيع برق در شركت برق منطقه اي اصفهان با توانايي متخصصان داخلي از سيستم اتوماسيون صنعتي بومي سازي شده بهره مي گيرد.
'حافظ اميري' با اشاره به اينكه هزينه تمام شده براي اين پروژه يك سوم مشابه خارجي است،تصريح كرد:علاوه بر اين مزيت، مي توان به فناوري جديد و در اختيار بودن كنترل آن اشاره كرد.
وي با تاكيد بر اينكه در زمان حاضر بسياري از پروژه هاي زيرساختي در برق منطقه اي اصفهان به دست متخصصان داخلي انجام مي شود، اظهار داشت: امروزه با انقلاب فناوري در جهان بسياري از امور با استفاده از اتوماسيون كنترل و اجرا مي شود.
اميري تغييرات رخ داده در بخش اتوماسيون صنعتي در كشور را چشمگير عنوان كرد و گفت:باوجود تحريم هاي چند سال گذشته ، توليدكنندگان در بهره گيري از اتوماسيون صنعتي و متخصصان در ارتقاي اين فناوري موفق عمل كرده اند.
وي تاكيد كرد: بومي سازي فناوري هاي مدرن با توجه به دانش و استعداد خاص ايرانيان باعث كم رنگ شدن تحريم ها شده است.
اميري تصريح كرد: اتوماسيون صنعتي امروزه از ساده ترين امور تا كنترل پيچيده ترين سيستم ها و علم رباتيك از فرايندهاي با ريسك خطرپذيري بالا تا رفاه و سرگرمي مردم كاربرد دارند.
ششمين نمايشگاه اتوماسيون صنعتي از 27 تا 30 ارديبهشت ماه جاري در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان برگزار مي‌شود.
ساعات بازديد از اين نمايشگاه 15 تا 21 است.
7148/1042