ششمين نمايشگاه اتوماسيون صنعتي افتتاح شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي اصفهان گفت: به منظور معرفي آخرين دستاوردهاي در حوزه صنعت ششمين نمايشگاه بين‌المللي اتوماسيون صنعتي، ابزار دقيق و رباتيك آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، رسول محققيان سه‌شنبه‌شب در حاشيه برگزاري ششمين نمايشگاه بين‌المللي اتوماسيون صنعتي اظهار داشت: در اين نمايشگاه ابزار دقيق و رباتيك (iaf2011)، نرم افزارها و تجهيزات در حوزه صنايع نفت و گاز، برق، مواد غذايي، خودرو، نيروگاهي، كشاورزي، فولاد و پتروشيمي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
وي در ارتباط با اهداف برگزاري نمايشگاه بين‌المللي اتوماسيون صنعتي افزود: ارتباط دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي مرتبط با صنايع، معرفي آخرين دستاوردها و فراهم كردن شرايط افزايش سهم بخش داخلي صنعت اتوماسيون، ايجاد پايگاه اطلاعاتي از متخصصان، معرفي توليدكنندگان و ارائه دهندگان فعال اتوماسيون صنعتي و خدمات مربوطه از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه بوده است.
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي اصفهان معرفي آخرين پيشرفت‌ها و نوآوري‌ها در اتوماسيون صنعتي و كاربردهاي آن در حوزه‌هاي مختلف را از ديگر اهداف نمايشگاه دانست و بيان داشت: شناسايي بنگاه‌هاي فعال اتوماسيون و تجهيزات صنعتي و نيز ترويج استفاده از دستاوردهاي اتوماسيون در جهت افزايش توان صنعتي كشور از ديگر اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
وي با اشاره به اينكه در برگزاري اين نمايشگاه معرفي توليدكنندگان تجهيزات و مصرف‌كنندگان خدمات اتوماسيون مد نظر بوده است، تصريح كرد: 40 شركت فعال در زمينه‌هاي طراحي و توليد نرم‌افزارها و دستگاه‌هاي مربوط به اتوماسيون صنعتي، ابزار دقيق و رباتيك در ششمين دوره نمايشگاه اتوماسيون و رباتيك حضور پيدا كرده‌اند.
محققيان ادامه داد: همچنين توزيع‌كنندگان و واردكنندگان تجهيزات اتوماسيون صنعتي، پنوماتيك، ديزل ژنراتور، ابزار دقيق، سيستم?هاي كنترل، cnc و plc و فعالان اجراي پروژه‌هاي صنعتي، تجهيزات آموزشي، در اين نمايشگاه حضور دارند.
به گزارش خبرگزاري فارس، ششمين نمايشگاه اتوماسيون صنعتي از 27 تا 30 ارديبهشت ماه جاري در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان از ساعت 15 تا 21 آماده بازديد عموم است.